بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵
«سیمان تیپ ۲ پاکتی» ۷۰ درصد از بازار "سخزر" را تصاحب کرد؛

۷۹ درصد افزایش درآمد ماهانه "سخزر" / آذرماه پایانی بر روند نزولی درآمدهای "سخزر"

۷۹ درصد افزایش درآمد ماهانه
فروش محصولات سیمان خزر در آذرماه ۱۴۰۰ به مقدار ۱۰۴،۱۶۷ تن اعلام‌شده و از ابتدای سال مالی تا انتهای آذرماه ۸۹۰،۵۰۰ تن از محصولات در بازار داخلی به فروش رسید.
کد خبر : ۲۵۱۸۹۷

سیمان خزر+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت سیمان خزر در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آذرماه سال ۱۴۰۰ مجموع درآمد‌های عملیاتی خود را طی دوره یک‌ماهه را برابر با ۴۷۱ میلیارد ریال شناسایی‌کرده و از ابتدای سال مالی تا انتهای آذرماه نیز درآمد‌های ارائه‌شده توسط این شرکت سیمانی برابر با ۳،۸۱۷ میلیارد ریال بوده است.

لازم به ذکر است که درآمد‌های حاصل‌شده سخزر در آذرماه از فروش محصولات در بازار داخلی به‌دست‌آمده و فروش صادراتی نداشته، عمده‌ترین درآمدی که این شرکت سیمانی طی ۹ ماهه گذشته ارائه کرده به شهریورماه اختصاص‌یافته است.

عملکرد ماهانه سیمان خزر در آذرماه+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: عرضه محصولات ۱۹ تولیدکننده سیمان در بورس کالا


درآمد‌های عملیاتی "سخزر" تا آذرماه ۱۴۰۰

روند ثبت درآمدهای سخزر+بورس نیوز

بر اساس این گزارش، مقدار درآمدی که سیمان خزر گزارش کرده نسبت به ماه گذشته رشد ۷۹ درصد افزایش را به ثبت رسانده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۱۶۹ درصد افزایش درآمد را تجربه کرده، درآمدی که از ابتدای سال مالی تا انتهای آذرماه سال جاری از خود بر جای گذاشته در مقایسه با سال گذشته ۱۱۷ درصد رشد را به همراه داشته است.

بیشترین میزان درآمدی که سیمان خزر در آذرماه از فروش محصولات خود به ثبت رسانده به محصول «سیمان تیپ ۲ پاکتی» بالغ‌بر ۳۳۲ میلیارد ریال اختصاص‌یافته که نسبت به ماه گذشته ۸۳ درصد افزایش درآمد را به دنبال داشته و توانسته ۷۰ درصد از کل بازار سخزر را به نام خود ثبت کند.

نرخ فروش این محصول ۵۱۳ هزار تومان در ازای تن گزارش‌شده و جایگاه بعدی بیشترین محصول درآمدزا برای "سخزر" «سیمان تیپ ۲ فله‌ای» با ۱۳۸ میلیارد ریال اعلام‌شده که نرخ فروش این محصول ۳۵۲ هزار تومان بوده است.

گران‌ترین محصول ارائه‌شده طی این دوره یک‌ماهه مربوط به سیمان تیپ ۲ پاکتی با ۵۳۱ هزار تومان در ازای هر تن بوده که نسبت به ماه گذشته ۶,۵۴ درصد رشد نرخ را تجربه کرده و در مقایسه با سال گذشته نیز ۶۶ درصد رشد نرخ را به همراه داشته است.

مقدار فروش محصولات سیمان خزر در آذرماه

فروش محصولات سیمان خزر+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، فروش محصولات سیمان خزر در آذرماه ۱۴۰۰ به مقدار ۱۰۴،۱۶۷ تن اعلام‌شده و از ابتدای سال مالی تا انتهای آذرماه ۸۹۰،۵۰۰ تن از محصولات در بازار داخلی به فروش رسیده، فروش محصولات سیمان خزر در آذرماه نسبت به ماه گذشته ۷۲ درصد افزایش فروش ماهانه را شاهد بوده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز رشد نزدیک به ۶۷ درصدی را به ثبت رسانده است.

از ابتدای سال مالی تاکنون نیز درآمد‌های سخزر با رشد ۱۷ درصدی در مقایسه سال گذشته همراه بوده، فروش محصولات این شرکت سیمان از محصولات «سیمان تیپ ۲ فله» و «سیمان تیپ ۲ پاکتی» بوده و بیشترین مقدار فروش در آذرماه را محصول «سیمان تیپ ۲ پاکتی» با ۶۴،۸۸۰ تن به خود اختصاص داده و «سیمان تیپ ۲ فله» نیز با ۳۹،۲۸۷ تن بوده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
پیش‌بینی فروش بالای یک‌میلیون تنی
سود ۱.۳۷۵ ریالی هر سهم "سخزر" در سال ۱۳۹۹ ثبت شد؛

پیش‌بینی فروش بالای یک‌میلیون تنی "سخزر"

فروش ۹ ماهه شرکت به یک هزار و ۷۶۲ میلیارد ریال رسید؛

سنگینی کیسه‌های "سخزر" بخاطر رشد نرخ‌ها

فروش ۸ ماهه شرکت به ۱ هزار و ۵۸۷ میلیارد ریال رسید؛

کیسه‌های سیمان‌ "سخزر" سبک شد

ارسال نظر