بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹
افزایش فروش ۷۱ تنی این فنرسازی ثبت شد؛

روند رو به رشد درآمد‌های صادراتی "خزر"

روند رو به رشد درآمد‌های صادراتی
پرفروش‌ترین محصول این شرکت متعلق به «محصولات سبک» با ۴۷۰ تن بوده که با کاهش نرخ فروش ۷ درصدی مواجه بود.
کد خبر : ۲۵۲۰۴۲

فنرسازی زر+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت فنرسازی زر در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آذرماه سال ۱۴۰۰ (منتهی به اسفندماه ۱۴۰۰) مجموع درآمد‌های عملیاتی ارائه‌شده طی دوره یک‌ماهه را برابر با ۳۲۵ میلیارد ریال گزارش کرده و از ابتدای سال مالی تا انتهای آذرماه نیز درآمد‌های به‌دست‌آمده بالغ‌بر ۲،۰۸۲ میلیارد ریال شناسایی کرده است.

درآمدی که فنرسازی زر در آذرماه سال جاری به ثبت رسانده از فروش محصولات در بازار‌های صادراتی و داخلی بوده که بیشترین درآمد شناسایی‌شده از فروش محصولات در بازار داخلی با ۳۰۶ میلیارد ریال بوده که ۹۴ درصد از حجم درآمدی در این بازار تشکیل‌شده و در بازار صادراتی نیز ۱۹ میلیارد ریال درآمد به ثبت رسیده است.

عملکرد ماهانه خزر در اذرماه+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: حسابرس بر افزایش سرمایه "خزر" نظر داد


درآمد‌های ثبت‌شده "خزر" در آذرماه

روند ثبت درآمدهای فنرسازی زر تا آذرماه+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، فنرسازی زر میزان درآمدی که در پایان آذرماه سال جاری از خود بر جای گذاشته نسبت به آبان ماه ۱۰ درصد افزایش پیداکرده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز با رشد ۶۰ درصدی مواجه بوده، همچنین مقدار درآمدی که از ابتدای سال مالی تا انتهای آذرماه ۱۴۰۰ اعلام‌شده نسبت به سال گذشته با افزایش درآمد ۸۲ درصدی روبه‌رو بوده است.

بیشترین درآمدی که "خزر" در آذرماه از فروش محصولات ثبت کرده مربوط به «محصولات سبک» در بازار داخلی با ۱۵۷ میلیارد ریال بوده که نرخ فروش این محصول در آذرماه ۳۳ میلیون و ۳۷۸ هزار تومان در ازای هر تن بوده و محصول درآمدزای بعدی نیز مربوط به «محصولات سنگین» با ۱۱۸ میلیارد ریال بوده است.

رموند عملکرد ثبت درآمدهای صادراتی خزر+بورس نیوز

همان‌طور که گفته شد شرکت فنرسازی خزر در آذرماه از فروش محصولات در بازار خارجی درآمدی ۱۹ میلیارد ریالی را به ثبت رسانده و طی ۹ ماه گذشته توانسته ۱۰۳ میلیارد ریال درآمدزایی در حوزه صادراتی داشته باشد و شاهد افزایش درآمد سالانه ۵۳ درصدی بوده‌ایم.

فروش محصولات فنرسازی زر

بر اساس این گزارش، فنرسازی زر در آذرماه توانسته ۸۱۹ تن از محصولات خود را در بازار به فروش برساند که شاهد افزایش فروش ۹ درصدی (۷۱ تن) نسبت به ماه گذشته بوده و در مقایسه با سال گذشته نیز شاهد رشد ۸ درصدی بوده‌ایم.

پرفروش‌ترین محصول این شرکت متعلق به «محصولات سبک» با ۴۷۰ تن بوده که با کاهش نرخ فروش ۷ درصدی مواجه بوده، همچنین گران‌ترین محصول ارائه‌شده توسط "خزر" متعلق به محصولات سنگین در بازار صادراتی با ۵۰ میلیون و ۱۴۲ هزار تومان بوده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
کاهش فروش ۱۸۷ تنی
این فنرساز رکوردشکنی خود را ادامه نداد؛

کاهش فروش ۱۸۷ تنی "خزر" در مهرماه

روند افزایشی درآمد‌های
این فنرساز در مرداد ۲۲درصد کاهش درآمد داشت؛

روند افزایشی درآمد‌های "خزر" پایان یافت

محصولات سبک‌ پشت دیگر محصولات را خالی کرد ؛

"خزر" و ادامه عملکرد ضعیف، حتی در آخرین ماه سال

پوشش متوسطی که در ۸ ماه به ثبت رسید؛

"خزر" و ثبت عملکردی نه چندان جذاب

ارسال نظر