بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱
رشد پرداخت ماهانه سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری در آذر؛

افزایش سپرده‌ دریافتی "دی" نسبت به سپرده‌ تسویه‌شده

افزایش سپرده‌ دریافتی
بیشترین پرداختی سود سپرده سرمایه‌گذاری در آذرماه سال جاری در اختیار بخش «سپرده بلندمدت دوساله» بوده و پس از آن نیز «سپرده‌های بلند‌مدت یک‌ساله» قرار داشت.
کد خبر : ۲۵۲۲۳۸

بانک دی سور سپرده های سرمایه گذاری+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، بانک دی در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آذرماه سال جاری مجموع پرداختی‌های خود جهت سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری را مبلغی بالغ‌بر ۵،۲۰۳ میلیارد ریال به ثبت رسانده و سپرده‌های تسویه شده طی دوره را نیز مبلغی برابر با ۲۳۹،۰۲۲ میلیارد ریال اعلام کرده است.

"دی" میزان سرمایه ثبت‌شده طی این دوره را ۱۳۵ هزار میلیارد ریال ارائه کرده و از ابتدای سال مالی تا انتهای آذرماه نیز میزان پرداختی‌های بانک دی به جهت سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری بالغ‌بر ۴۶،۵۰۸ میلیارد ریال ارائه‌شده است.

عملکرد ماهانه بانک دی در آذر+بورس نیوز

میزان پرداختی سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری "دی"

روند پرداختی سود سپرده سرمایه گذاری دی+بورس نیوز

بر اساس این گزارش، میزان پرداختی جهت سود‌های سپرده سرمایه‌گذاری بانک دی در آذرماه سال جاری نسبت به ماه گذشته ۷ درصد افزایش پرداختی داشته و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز شاهد رشد ۲۴ درصدی پرداختی‌ها طی این دوره یکساله بوده، همچنین پرداختی‌های این بانک طی ۹ ما گذشته نیز نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۴۸ درصد افزایش‌یافته است.

بیشترین پرداختی سود سپرده سرمایه‌گذاری در آذرماه سال جاری در اختیار بخش «سپرده بلندمدت دوساله» با ۲،۲۸۷ میلیارد ریال بوده و پس از آن نیز «سپرده‌های بلند‌مدت یک‌ساله» با ۱،۷۹۵ میلیارد ریال قرار داشته، بانک دی سپرده‌های دریافتی طی دوره یک ماهه منتهی به آذرماه خود را برابر با ۲۶۰،۰۶۲ میلیارد ریال به ثبت رسانده که در مقایسه با سپرده‌های تسویه شده ۸,۸۰ درصد بیشتر بوده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
بیشترین پرداختی
مبلغ سپرده‌های تسویه شده بانک دی اعلام شد؛

بیشترین پرداختی "دی" به سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری

رشد ۱۱۸درصدی تسهیلات وصولی بانک دی
درآمد «دی» متمرکز بر تسهیلات شد؛

رشد ۱۱۸درصدی تسهیلات وصولی بانک دی

رشد ۴۷ درصدی سپرده‌های تسویه شده
عملکرد ماهانه بانک دی در فروردین‌ماه سال جاری؛

رشد ۴۷ درصدی سپرده‌های تسویه شده "دی"

ارسال نظر