بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷
ثبت تراز مثبت ۴۵ درصدی "ودی" در آذرماه؛

رشته بیمه «درمان» بخش درآمدزای "ودی" نام گرفت

رشته بیمه «درمان» بخش درآمدزای
بیشترین میزان پرداختی بیمه دی در آذرماه متعلق به بخش «درمان» بوده که نسبت به دوره مشابه ماه گذشته ۷ درصد افزایش پرداختی را به همراه داشته است.
کد خبر : ۲۵۲۲۵۶

بیمه دی+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت بیمه دی در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آذرماه سال جاری از محل فروش حق بیمه‌ای که برای مشتریان خود صادر کرده را مبلغی بالغ‌بر ۷،۵۵۶ میلیارد ریال به ثبت رسانده و میزان درآمدی که "ودی" از محل فروش حق بیمه طی ۹ ماه گذشته شناسایی کرده برابر با ۲۰،۶۷۶ میلیارد ریال بوده همچنین این شرکت بیمه‌ای در آذرماه توانسته تراز مثبت ۴۵  درصدی را به ثبت برساند.

رشته بیمه «درمان» بخش درآمدزای


بیشتر بخوانید: جهش ۶۲ درصدی درآمد‌های بیمه دی در تیرماه


درآمد "ودی" از حق بیمه تا آذرماه

روند ثبت درآمدهای بیمه دی+بورس نیوز

بر پایه این گزارش توسط بورس نیوز، بیمه دی در آذرماه سال جاری میزان درآمدی که از فروش حق بیمه توانسته به ثبت برساند با افزایش ۴۳۰ درصدی در مقایسه با ماه گذشته روبه‌رو بوده و نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز با رشد ۶۱۷ درصدی درآمد حاصل از فروش حق بیمه مواجه بوده و میزان درآمد تجمیعی ارائه‌شده از ابتدای سال مالی تاکنون نیز با کاهش ۴۶ درصدی همراه شده است.

بیشترین حق بیمه صادرشده در آذرماه توسط بیمه دی در اختیار بخش «درمان» با مبلغی بالغ‌بر ۵،۷۴۴ میلیارد ریال بوده و بخش «ثالث-اجباری» نیز با ۴۲۲ میلیارد ریال جایگاه بعدی را از آن خودکرده، از ابتدای سال مالی تا انتهای آذرماه سال جاری نیز بیشترین درآمد حاصل‌شده از فروش حق بیمه متعلق به رشته بیمه «درمان» با ۱۲،۱۹۱ میلیارد ریال اختصاص‌یافته است.

میزان پرداختی بیمه دی به خسارت دیدگان

روند پرداختی های بیمه دی+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، خسارتی که بیمه دی در آذرماه سال جاری به بیمه‌شدگان تحت پوشش خود پرداخت کرده مبلغی بالغ‌بر ۵،۲۱۸ میلیارد ریال بوده که در سال جاری عموما مربوط به قرارداد درمان بنیاد شهید بوده که قرارداد آن در پاییز سال ۱۳۹۹ تمدید گردیده که از این بابت ذخایر به میزان لازم در نظر گرفته شده، از ابتدای سال مالی تا پایان آذرماه ۳۱،۰۹۴ میلیارد ریال خسارت به بیمه‌شدگان پرداخت کرده است.

بر اساس این گزارش، میزان پرداختی بیمه دی در آذرماه سال جاری نسبت به دوره مشابه سال گذشته با رشد ۸۸ درصدی مواجه بوده و همچنین لازم به ذکر است که در مقایسه با ماه گذشته نیز مبلغ پرداختی این شرکت بیمه‌ای در مقایسه با ماه گذشته ۷ درصد افزایش‌یافته است.

بیشترین میزان پرداختی بیمه دی در آذرماه متعلق به بخش «درمان» با ۴،۷۷۶ میلیارد ریال بوده که نسبت به دوره مشابه ماه گذشته ۷ درصد افزایش پرداختی را به همراه داشته، همچنین پس از رشته بیمه درمان بیشترین مقدار پرداختی متعلق به «ثالث-اجباری» با مبلغ ۱۷۰ میلیارد ریال بود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
۴۹ درصد از درآمدهای آبان
درآمد ۸ ماهه این بانک بررسی شد؛

۴۹ درصد از درآمدهای آبان "ودی" از «درمان» بود

«درمان» ۲۱ درصد افزایش پرداختی داشت؛

"ودی" بیمه «درمان» را تنها نگذاشت

بانک دی کماکان روند صعودی کسب درآمدهایش را ادامه می‌دهد؛

"ودی" ۴ درصد افزایش درآمد ماهانه داشت

ارسال نظر