بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۱
با بشکه‌های سنتی خداحافظی کنید
شرکت پناد پلاستیک که پیش از این در زمینه تولید بشکه‌های پلاستیکی ۲۲۰ لیتری (پلی‌اتیلن) فوق سنگین، رتبه یک را به خود اختصاص داده بود، از محصول تازه خود؛ با نام بشکه فلزی (PLD-۹۰۰۰) رونمایی کرد.
کد خبر : ۲۵۲۸۶۳

با بشکه‌های سنتی خداحافظی کنید

به گزارش بورس نیوز، شرکت پناد پلاستیک که پیش از این در زمینه تولید بشکه‌های پلاستیکی ۲۲۰ لیتری (پلی‌اتیلن) فوق سنگین، رتبه یک را به خود اختصاص داده بود، از محصول تازه خود؛ با نام بشکه فلزی (PLD-۹۰۰۰) رونمایی کرد.

این محصول که می‌توان از آن به عنوان تحولی مهم در صنعت کشور نام برد، ۱۰۰ در صد ایرانی است و بر اساس نیاز‌های روز و با کیفیتی بالا تولید شده است.

این دستاورد نوآورانه که هم‌اکنون در اختیار مصرف کنندگان داخلی قرار گرفته است، حاصل تلاش گسترده تیم تحقیقات بازار و تیم توسعه محصول شرکت پناد پلاستیک است که با طی پروسه مطالعاتی و بررسی نقاط ضعف و قوت بشکه‌های فلزی و سنتی به عنوان جایگزینی برای آن‌ها تولید شده است.

بهترین ماشین آلات مدرن از کشور آلمان

از سوی دیگر، شرکت تولیدی پناد پلاستیک با وارد کردن ماشین‌آلات مدرن از کشور آلمان، گام‌های مهمی نیز در زمینه تامین انواع بشکه با کارایی و کیفیت بالا برداشته است.
دستاورد تازه این شرکت در بخش تولید محصولات و بومی کردن تازه‌ترین فناوری جهانی صنعت پلاستیک در کشور است.

بشکه فلزی PLD-۹۰۰۰ چیست؟

شرکت پناد پلاستیک در تولید نسل تازه‌ای از محصولات خود به عنوان یک محصول انحصاری، با ادغام چند لایه از بهترین آلیاژ‌های فلزی و مواد درجه یک پلاستیک، محصولی ترکیبی از فناوری مدرن، عرضه کرده که تحولی تازه در توسعه صنعت پلاستیک کشور به شمار می‌رود.

هدف از این نوآوری، تولید کالایی است که هم دارای خاصیت و کارایی عالی‌ترین بشکه‌های فلزی باشد و هم برخوردار از کیفیت بهترین بشکه‌های پلاستیکی و به همین خاطر، بشکه فوق، جایگزین مناسبی با کارایی بالا در مقایسه با بشکه‌های قدیمی و سنتی از هر دو نوع است.

بشکه فلزی PLD-۹۰۰۰ که به دلیل رنگ نقره‌ای خود، دارای مقاومت بالا در برابر اشعه ماورای بنفش است، ۲۲۰ لیتر گنجایش دارد.

دو نوع بشکه با کارایی بالا

لازم به ذکر است که تنوع در تولید کالا، همواره یکی از رویکرد‌های اصلی شرکت پناد پلاستیک بوده است و تولید و عرضه بشکه فلزی PLD-۹۰۰۰ در دو نمونه دهانه باز و دهانه بسته نیز در ادامه سیاست‌های قبلی این شرکت انجام شده است. بشکه فلزی دهانه باز با ظرفیتی قابل توجه، به گونه‌ای طراحی شده است که خالی کردن مایعات درون آن بسیار ساده است. محصول بشکه دهانه باز این شرکت برای نگهداری طولانی مدت از کالاهایی، چون خشکبار و دیگر مواد غذایی و انواع مایعات بهداشتی بسیار مناسب است.

بشکه فلزی دهانه بسته نیز که برای مصارفی، چون نگهداری ایمن و طولانی مدت کالاهایی، چون گریس، انواع روغن‌های سنتتیک و روغن‌های مینرال و نیمه سنتتیک تولید شده، دارای ویژگی‌هایی منحصر به فردی در نگهداری و حفظ کیفیت کالا‌های یاد شده است. این بشکه وسیله‌ای کاربردی و موثر، برای استفاده‌های گوناگون در صنایعی، چون نفت و گاز، پتروشیمی، صنایع نظامی، صنایع شیمیایی، صنایع غذایی، آرایشی، بهداشتی و دارویی است.

درپوش‌های سوپاپ‌دار

از دیگر ویژگی‌های این نوع بشکه می‌توان به طراحی و نصب درپوش‌های سوپاپ دار با قطر دو و نیم اینچ اشاره کرد. این درپوش‌ها، علاوه بر ایجاد ایمنی بالا، دارای مکانیزم خودکار در تعدیل فشار اضافی داخل و بیرون بشکه در زمان تغییرات دما هستند. این درپوش‌ها با پلمپ‌های محافظ مخصوص در بدنه تعبیه شده‌اند تا ایمنی و کاربری را به صورت همزمان تضمین کنند.

مقاوم در برابر مواد سمی و خورنده

همچنین شایان ذکر است که بشکه فلزی PLD-۹۰۰۰ از نوع واکنش‌ناپذیر است و بر همین اساس، بر‌خلاف بشکه‌های نسل‌های پیشین، مقاومتی بالا در برابر مواد شیمیایی، سمی و خورنده دارد که تحولی تازه در حوزه حمل و نگهداری مواد است.

قیمت مناسب، وزن متعادل و قابلیت جابجایی آسان، حفظ طعم و کیفیت مواد خوراکی در زمان طولانی، حفظ کیفیت مواد صنعتی در زمان طولانی، استحکام و مقاومت در برابر سقوط از ارتفاع و ضربه، ایمنی بالا در عدم بروز نشتی و... از دیگر مزایای این محصول جدید است.

این محصول به گونه‌ای طراحی شده است که با نگهداری طولانی مدت در شرایط آب و هوایی مختلف، با یک شست و شوی ساده قابل استفاده مجدد است.

در پایان باید گفت که برای قابلیت رهگیری بشکه فلزی اصل با نوع تقلبی و امکان رهگیری مشخصات و اصالت بشکه در حمل و نقل ایمن و اطمینان از سلامت کالا، مشخصات محصول با دستگاه‌های پیشرفته چاپ بر روی بدنه و درپوش‌ها درج شده است. همچنین با استفاده از سامانه حمل و پشتیبانی فنی اختصاصی این شرکت، میتوان هر لحظه از وضعیت حمل بشکه اطلاع یافت و به تمامی اطلاعات و جزئیات محصول خریداری شده دست یافت.

جهت دریافت مشخصات و قیمت بشکه فلزی PLD-۹۰۰۰ به سایت پناد پلاستیک مراجعه کنید.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر