بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵
گردهمایی ماهانه روسای شعب استان‌های خراسان رضوی و شمالی
گردهمایی ماهانه روسای شعب استان‌های خراسان رضوی و شمالی با موضوع بررسی عملکرد شعب در آذرماه و تشریح طرح تسهیلات انتخاب و وصول مطالبات با حضور مدیر و معاونان منطقه برگزار شد.
کد خبر : ۲۵۳۰۸۲

بانک ایران زمین+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، در این جلسه میثم شمس آبادی، مدیر امور شعب منطقه گزارشی از عملکرد شعب در جذب منابع، میزان افزایش سهم از بازار، تسهیلات، تعهدات و وصول مطالبات و خدمات بانکداری مدرن از ابتدای سال ارائه داده و به مقایسه جایگاه استان خراسان در بین رقبا در استان و کشور پرداخت.



شمس آبادی ضمن تشریح کلی مفاد طرح انتخاب، طرح‌های مصوب بانک را فرصتی مناسب جهت بازاریابی و جذب منابع جدید دانست که در صورت برنامه ریزی صحیح و اقدامات به موقع نتایج مطلوبی به همراه خواهد داشت.

در ادامه جلسه محمود مصنع رضوی، معاون اجرائی استان روسای شعب را به مطالعه مستمر و اطلاع دقیق از آخرین بخشنامه‌ها و دستور العمل‌ها و طرح‌های اجرائی مصوب، خصوصا طرح تسهیلاتی انتخاب دعوت کرد و بر رعایت هر چه بیشتر پروتکل‌های بهداشتی با توجه به فراگیری سویه جدید ویروس کرونا تاکید کرد.

غلامرضا رخشانی، معاون اداری و مالی منطقه ضمن تاکید بر ایجاد و تقویت ارتباطات موثر و حرفه‌ای با مشتریان گفت: رئیس شعبه‌ای موفق است که علاوه بر شناسایی به موقع فرصت ها، تهدید‌ها و بازار‌های هدف، استراتژی و برنامه ریزی صحیحی جهت مدیریت آن ارائه دهد و این مهم جز به واسطه کار تیمی و خرد جمعی امکان پذیر نخواهد بود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر