بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵
افزایش نرخ فروش ۶۰ درصدی «انواع گرید دوده» طی یک‌سال؛

فروش دوده صادراتی "شدوص" در اذرماه جان گرفت

فروش دوده صادراتی
عمده‌ترین درآمد حاصل‌شده شرکت دوده صنعتی پارس در بازار داخلی با ۸۸۶ میلیارد ریال به ثبت رسید، همچنین در آذرماه از فروش محصولات در بازار خارجی ۵۴ میلیارد ریال درآمدزایی داشت.
کد خبر : ۲۵۳۱۸۸

دوده صنعتی پارس+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت دوده صنعتی پارس در آذرماه سال جاری مجموع درآمد عملیاتی خود طی این دوره ماهانه را بالغ‌بر ۹۴۰ میلیارد ریال اعلام کرد و درآمد‌های تجمیعی این شرکت از ابتدای سال مالی تا انتهای آذرماه نیز برابر با ۶،۰۷۳ میلیارد ریال شناسایی شد.

درآمد‌های این شرکت معدنی از فروش محصولات در بازار‌های داخلی و صادراتی به دست آمد و عمده‌ترین درآمد حاصل‌شده شرکت دوده صنعتی پارس در بازار داخلی با ۸۸۶ میلیارد ریال به ثبت رسید، همچنین در آذرماه از فروش محصولات در بازار خارجی ۵۴ میلیارد ریال درآمدزایی داشت.


بیشتر بخوانید: "شدوص" برای صادرات نیسان آبی کرایه کرد


درآمد‌های "شدوص" تا آذرماه ۱۴۰۰

ثبت درآمدهای شدوص+بورس نیوز

بر اساس این گزارش، درآمد حاصل‌شده دوده صنعتی پارس در آذرماه سال جاری نسبت به ماه گذشته با افزایش ۶۲ درصدی مواجه بود و در مقایسه با سال گذشته نیز ۱۳۱ درصد رشد را تجربه کرد، درآمد‌های تجمیعی شدوص طی ۹ ماه گذشته ۱۵۴ درصد افزایش را به همراه داشت.

بیشترین درآمدی که دوده صنعتی پارس در آذرماه توانست از خود بر جای بگذارد مربوط به فروش محصول «انواع گرید دوده» بود که ۸۸۶ میلیارد ریال درآمدزایی داشت و تماماً در بازار داخلی به فروش رسید.

شرکت دوده صنعتی پارس از فروش محصول «دوده صادراتی» ۵۴ میلیارد ریال درآمد داشت.

فروش صادراتی دوده صنعتی پارس+بورس نیوز

شرکت دوده صنعتی پارس در آذرماه ۳،۳۴۵ تن از انواع «گرید دوده» در بازار داخلی به فروش رساند و ۲۴۳ تن از «دوده صادراتی» را نیز در بازار خارجی فروخت، فروش ماهانه "شدوص" در آذرماه با رشد ۶۴ درصدی در مقایسه با آبان ماه همراه بود.

نرخ فروش انواع «گرید دوده» در نهمین ماه از سال جاری ۲۶ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان اعلام شد که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۶۰ درصد افزایش نرخ را تجربه کرد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
«انواع گرید دوده» پرفروش‌ترین محصول دوده صنعتی پارس در آبان ماه؛

"شدوص" برای صادرات نیسان آبی کرایه کرد

سرمایه
با برگزاری مجمع شرکت دوده صنعتی پارس؛

سرمایه " شدوص " ۱۰۰ درصد افزایش یافت

فروش ۲ ماهه
کسب بیشترین درآمد ماهیانه طی ۶ ماه اخیر؛

فروش ۲ ماهه "شدوص" به بیش از ۱۱۶ میلیارد تومان رسید

شرکت دوده صنعتی پارس اعلام کرد؛

سود ۱۳۰۰ ریالی در جیب سهامداران "شدوص"

ارسال نظر