بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۹
محصول «آلیاژی» پرفروش‌ترین محصول "فولاژ" نام گرفت؛

"فولاژ" موفق به حفظ سقف درآمد‌ها نشد

فولاژ در دی‌ماه شاهد کاهش فرش ۴ درصدی محصولات خود نسبت به ماه گذشته بود، عمده‌ترین فروش ماهانه این شرکت متعلق به «آلیاژی» با ۳۵،۰۷۳ تن بود.
کد خبر : ۲۵۳۵۷۸

فولاد آلیاژی ایران+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت فولاد آلیاژی ایران در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به دی‌ماه سال ۱۴۰۰ مجموع درآمد‌های کسب‌شده از فروش محصولات طی این دوره ماهانه را مبلغی بالغ‌بر ۹،۵۸۳ میلیارد ریال به ثبت رساند و درآمد تجمیعی این شرکت فولادی از ابتدای سال مالی تا انتهای دی‌ماه نیز ۷۷،۶۹۷ میلیارد ریال شناسایی شد.

درآمد‌های به ثبت رسیده این شرکت فولادی از فروش محصولات در ۲ بازار داخلی و صادراتی بود که بیشترین توجه فولاژ به فروش محصولات در بازار داخلی بود که ۹۸ درصد از کل درآمد‌ها در این بازار به دست آمد و مابقی درآمد‌ها نیز از فروش محصولات در بازار خارجی شناسایی شد.

عملکرد ماهانه فولاژ+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: جابه‌جای سقف درآمد‌های "فولاژ" در آذرماه


میزان درآمد‌های "فولاژ" تا دی‌ماه ۱۴۰۰

روند درآمدهای فولاد آلیاژی ایران+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، میزان درآمدی که فولاد آلیاژی ایران در دی به ثبت رساند نسبت به آذرماه ۲ درصد کاهش درآمد را شاهد بود و در مقایسه با سال گذشته نیز با افزایش درآمد ۳۹ درصدی مواجه بود، درآمدی که این شرکت از ابتدای سال مالی تاکنون کسب کرد در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۵۷ درصد رشد داشت.

همان‌طور که گفته شد عمده‌ترین میزان درآمد فولاد آلیاژی ایران در دی‌ماه ۱۴۰۰ از فروش محصولات در بازار داخلی با ۹،۴۱۵ میلیارد ریال شناسایی شد و بیشترین درآمد در این بازار از فروش «آلیاژی» با ۸،۵۴۰ میلیارد ریال بود و نرخ فروش این محصول در ازای هر تن حدوداً بالغ‌بر ۲۴ میلیون و ۳۵۰ هزارتومان ارائه شد و جایگاه بعدی درآمدزاترین محصول "فولاژ" در اختیار بخش «مهندسی» بود.

مقدار فروش فولاد آلیاژی ایران تا دی‌ماه ۱۴۰۰

همان‌طور که گفته شد فولاژ در دی‌ماه توانسته محصولات خود را در ۲ بازار داخلی و صادراتی به فروش برساند، مقدار محصول فروش رفته طی این دوره ۴۱,۰۱۷ تن بود و از ابتدای سال مالی تا انتهای دی‌ماه نیز ۳۵۱,۰۷۶ تن از محصولات را به فروش رساند.

فولاژ در دی‌ماه شاهد کاهش فرش ۴ درصدی محصولات خود نسبت به ماه گذشته بود، عمده‌ترین فروش ماهانه این شرکت متعلق به «آلیاژی» با ۳۵،۰۷۳ تن بود که نرخ فروش این محصول با ۲۲ درصد رشد نرخ نسبت به دوره مشابه سال گذشته به مبلغی بالغ‌بر ۲۴ میلیون و ۳۵۰ هزارتومان در ازای هر تن رسید.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
جابه‌جای سقف درآمد‌های
۲۱۰ میلیارد ریال درآمد از صادرات بدست آمد؛

جابه‌جای سقف درآمد‌های "فولاژ" در آذرماه

افزایش‌سرمایه ۱۰۰ درصدی از سود انباشته
خبری از شفاف‌سازی «فولاد آلیاژی ایران» آمد؛

افزایش‌سرمایه ۱۰۰ درصدی از سود انباشته

زمان سوددهی
با اعلام شرکت فولاد آلیاژی یزد؛

زمان سوددهی "فولاژ" مشخص شد

سهام فولاژ و توقف روند صعودی درآمدها
دمای کوره‌های فولاد آلیاژی ایران ۱۶درصد خنک شد؛

سهام فولاژ و توقف روند صعودی درآمدها

ارسال نظر
نظرات بینندگان
آهن رسان
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳
امیدوارم شرایط و اوضاع کشور بهتر بشه بلکه وضعیت بازار آهن و قیمت فولاد هم بیاد پایین بهتر بشه