بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۰
افزایش ۹۴ درصدی درآمد سالانه فولاد هرمزگان جنوب؛

نرخ فروش «اسلب» "هرمز" ثابت ماند

نرخ فروش «اسلب»
فولاد هرمزگان جنوب از ابتدای سال مالی تا انتهای دی‌ماه موفق به فروش ۱،۲۰۳،۱۳۲ تن از محصولات خود در بازار داخل کشور شد که این مقدار در مقایسه با سال گذشته ۴ درصد افزایش داشت.
کد خبر : ۲۵۳۶۱۰

فولاد هرمزگان جنوب+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت فولاد هرمزگان جنوب در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به دی‌ماه سال ۱۴۰۰ میزان درآمد‌های حاصل‌شده از فروش محصولات طی دوره یک‌‎ماهه برابر با ۱۵،۸۴۰ میلیارد ریال به ثبت رسید و مجموع درآمد‌های به دست آمده ۱۰ ماه گذشته این شرکت فولادی بالغ‌بر ۱۷۹،۷۰۶ میلیارد ریال بود.

تمام درآمد‌های ارائه‌شده "هرمز" طی ۱۰ ماه سپری‌شده از سال مالی مربوط به فروش محصولات در بازار داخل کشور بود و در بازار خارجی درآمدی از فروش محصولات کسب نکرد، همچنین میزان سرمایه ثبت‌شده این شرکت فولادی ۲۵ هزار میلیارد ریال اعلام شد.

عملکرد سالانه فولاد هرمزگان جنوب+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: "هرمز" در آبان با «اسلب» رکورد درآمدی زد


درآمد‌های فولاد هرمزگان جنوب تا دی‌ماه ۱۴۰۰

روند ثبت درآمدهای ماهانه هرمز+بورس نیوز

بر پایه این گزارش توسط گروه تحقیق بورس نیوز، میزان درآمدی که فولاد هرمزگان جنوب طی ۱۰ ماه گذشته توانسته از فروش محصولات در بازار داخلی به دست آورد نسبت به سال گذشته رشد ۹۴ درصدی را شاهد بود و بیشترین درآمد طی این دوره از فروش محصول «اسلب» با ۱۷۵،۵۳۵ میلیارد ریال شناسایی شد.

بر اساس فعالیت ماهانه هرمز در دی ماه سال جاری درآمدزاترین محصول فولاد هرمزگان جنوب متعلق به «اسلب» با ۱۵،۸۰۷ میلیارد ریال بود و نرخ فروش این محصول ۱۵ میلیون و ۷۰۷ هزارتومان در ازای هر تن گزارش شد که نسبت به آذرماه تغییری به همراه نداشت، بخش دیگری از درآمد‌ها را نیز هرمز تحت عنوان «سایر» با مبلغی بالغ‌بر ۱۳۳ میلیارد ریال به همراه داشت.

مقدار فروش محصولات شرکت "هرمز"

بر اساس این گزارش صورت گرفته، شرکت فولاد هرمزگان جنوب در پایان دی‌ماه سال جاری ۱۰۲،۰۲۶ تن از محصولات خود را در بازار داخل کشور به فروش رساند که حجم عمده‌ای از این مقدار فروش در اختیار فروش محصول «اسلب» با ۱۰۰،۶۳۷ تن بود.

فولاد هرمزگان جنوب از ابتدای سال مالی تا انتهای دی‌ماه موفق به فروش ۱،۲۰۳،۱۳۲ تن از محصولات خود در بازار داخل کشور شد که این مقدار در مقایسه با سال گذشته ۴ درصد افزایش داشت.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
شرکت فولاد هرمزگان اعلام کرد؛

"هرمز" با انتخاب هیات مدیره جدید

بازار داخل تنها مسیر مانور فروش این فولادی؛

ثبات نرخ فروش اسلب "هرمز"/ افزایش درآمد سالانه ۱۱۴ درصدی شد

فولاد هرمزگان پیشگام در فعالیت‌های اجتماعی
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی هرمزگان:

فولاد هرمزگان پیشگام در فعالیت‌های اجتماعی

ارسال نظر