بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴
رده | جایی برای مقایسه و بررسی خدمات بانکی
بخش بزرگی از زندگی همه ما به خدمات بانکی مثل وام‌ها یا جابه‌جایی پول گره خورده، اما با وجود دنیای آنلاین که همه‌چیز را برای بررسی و مقایسه در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد، هیچ سایت مرجعی درباره مقایسه خدماتی مانند نحوه محاسبه سود وام و سپرده‌های بانکی و صندوق‌های سرمایه‌گذاری و بورس وجود نداشت.
کد خبر : ۲۵۴۱۹۱

رده | جایی برای مقایسه و بررسی خدمات بانکی

به گزارش بورس نیوز، بخش بزرگی از زندگی همه ما به خدمات بانکی مثل وام‌ها یا جابه‌جایی پول گره خورده، اما با وجود دنیای آنلاین که همه‌چیز را برای بررسی و مقایسه در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد، هیچ سایت مرجعی درباره مقایسه خدماتی مانند نحوه محاسبه سود وام و سپرده‌های بانکی و صندوق‌های سرمایه‌گذاری و بورس وجود نداشت.

«رده» براساس همین نیاز متولد شد. سایتی که می‌تواند به جای جستجو‌های اغلب بی‌حاصل در اینترنت برای مقایسه انواع وام و تسهیلات بانکی، همه آن‌ها را برای شما بررسی کند تا به بهترین جواب برسید.

دنیای آنلاین هر چقدر هم در حوزه‌های مختلف جواب توی آستین داشته باشد و گوشی‌های موبایل را با هم مقایسه کند یا کیفیت رستوران‌های شهری که در آن زندگی می‌کنید را برایتان بررسی کند، در حوزه بررسی خدمات بانکی ناقص و کم منبع محسوب می‌شد. رده شکل گرفت شد تا متر و معیاری برای بررسی و مقایسه خدمات بانکی باشد. رده همیشه خودش را جای مردم معمولی می‌گذارد و سراغ پیدا کردن جواب سوالاتی می‌رود که ممکن است برای هر فردی پیش بیاید.

از دریافت شماره شبایی است صندوق‌های سرمایه‌گذاری. از جواب دادن به سوالاتی مثل: مقدار وام خرید کالا چقدر است تا سود وام مسکن چطور حساب می‌شود و خیلی سوالات دیگری که برای پیدا کردن جوابشان مجبور بودیم تا شعبه بانک برویم، اما حالا «رده» به جای شما و هزاران نفر دیگری که ممکن است سوالات مشابهی داشته باشند، سراغ جواب تمام این سوالات رفته و آن را با مخاطبانش به اشتراک می‌گذارد. در سایت رده می‌توانید از آخرین تغییرات سود سپرده‌های بانکی و نحوه محاسبه سود وام و هر نکته دیگری باخبر شوید.

علاوه بر این‌ها در رده خدمات دیگری هم ارائه می‌دهیم که بعید است همه آن‌ها را با این تنوع و وسواس بابت دقیق بودن اطلاعات جای دیگری پیدا کنید؛ از دریافت شماره شبا همه بانک‌ها، تا بررسی و مقایسه وام‌ها و سپرده‌های بانکی و حتی جستجوی وام از بین تمام بانک‌ها برای افرادی که به آن نیاز دارند. اما سایت رده تنها به خدمات بانکی محدود نمی‌شود و اگر دنبال اطلاعاتی درباره بازار بورس می‌گردید، هم به جای شما تحقیق کرده‌ایم و به نتایج جالبی رسیده‌ایم. در این مطلب تمام خدماتی را که برای مشتریان بانکی یا بورس ساده‌سازی شده‌اند، برایتان فهرست کرده‌ایم. نگاهی به این فهرست و خدمات متفاوت رده بیندازید؛ حتما جواب چندتایی از سوال‌هایتان را همین پایین پیدا خواهید کرد.

جستجوی وام و مقایسه وام

یکی از متفاوت‌ترین سرویس‌های سایت رده، بخش جستجوی وام است. مثلا اگر دنبال وام ۱۰۰ میلیونی می‌گردید، هیچ چاره‌ای ندارید جز این‌که شعبه به شعبه سراغ بانک‌های مختلف بروید و از مسئول باجه سوال‌تان را بپرسید. اما سایت رده به جای این جستجوی سخت حضوری، شما را برای گرفتن بهترین وام راهنمایی می‌کند. تنها کافی است وارد صفحه جستجوی وام در سایت رده شوید. بعد هم مبلغ وام درخواستی و قسط ماهانه‌ای را که توان پرداختش دارید، مشخص کنید. سایت رده انواع وام‌های بانکی را که با شرایط شما همخوانی دارد، برایتان فهرست می‌کند. یعنی به جای تحقیق از تمام بانک‌ها و گرفتن اطلاعات لازم درباره شرایط وام، رده این کار را تنها با چند کلیک برایتان انجام می‌دهد و حتی نحوه محاسبه سود وام را هم بهتان می‌گوید.

مقایسه وام‌های بانکی

رده سعی کرده خلاء مقایسه و بررسی خدمات بانکی را در فضای مجازی پر کند. یکی از مهمترین این بررسی‌ها، مقایسه انواع وام‌های بانکی است؛ کمترین سود وام خرید کالا متعلق به کدام بانک است؟ بیشترین وام خرید خودرو را از کجا بگیریم و برای گرفتن وام مسکن چقدر سود به بانک پرداخت می‌کنید و هر ماه چقدر قسط می‌دهید. حتی اگر به خاطر مشکلات مالی دنبال وام فوری می‌گردید یا از جزئیات وام دانشجویی اطلاع ندارید، یا اگر چیزی از گرفتن وام با طلا زینتی خودتان نشنیده‌اید و هر سوال دیگری درباره انواع وام‌ها و شرایط آن‌ها دارید، در رده برایتان بررسی کرده‌ایم تا بهترین تصمیم ممکن را بگیرید.

همه اطلاعات درباره سپرده‌های بانکی

خیلی از افراد هم دنبال مطمئن‌ترین روش سرمایه‌گذاری یا همان سپرده‌گذاری کوتاه یا بلند مدت در بانک هستند. هر کسی می‌خواهد بیشترین سود ممکن را از مبلغ سپرده‌گذاری شده‌اش بگیرد، اما اطلاعاتی که درباره سپرده‌گذاری در سایت‌های بانکی وجود دارد، به‌روز نیست. برای همین هم دوباره باید بند کفش‌تان را ببندید و عصایتان را بزنید زیر بغل و از داخل شعبه‌ها درباره سود سپرده‌های بانکی پرس و جو کنید. برای همین هم در سایت رده سرویس سپرده‌های بانکی راه‌اندازی شد تا مشتریان بتوانند از بالاترین مقدار سود و جزئیات سپرده‌ها مطلع شوند.

تبدیل شماره شبا با شماره کارت و شماره حساب

این روز‌ها جابه‌جایی پول با شماره شبا یکی از امن‌ترین و استانداردترین خدمات بانکی است. با استفاده از شماره شبا هم نیاز به هیچ اطلاعات دیگری از حساب بانکی ندارید، هم امکان واریز پول تا مقدار بالاتری را با کارمزد پایین خواهید داشت. برای همین هم در حواله پایا و ساتنا تنها به شماره شبا نیاز دارید. اما نگه داشتن کد ۲۴ رقمی شماره شبا در حافظه کار سختی است و از سمت دیگر خیلی‌ها هم نمی‌دانند شماره شبای حساب بانکی‌شان را چطور به دست بیاورند. برای همین هم یکی از سرویس‌های سایت رده دریافت شماره شبا از تمام بانک‌هاست؛ برای گرفتن آن هم تنها کافی است شماره کارت خودتان را در بخش «دریافت شماره شبا» وارد کنید و به صورت آنی شبا را تحویل بگیرید.

صندوق سرمایه‌گذاری و بورس

رده تنها به بررسی و مقایسه خدمات بانکی بسنده نکرده و این روز‌ها که خیلی‌ها تمایل به سرمایه‌گذاری در صندوق‌های سرمایه‌گذاری و بورس دارند، باید در جریان نوسانات این صندوق‌ها قرار بگیرند و نقشه راه امن و کم‌ریسکی برای موفقیت در دنیای بورس داشته باشند. سایت رده برای برطرف کردن این نیاز، هم لیست صندوق‌های سرمایه‌گذاری را مرتب و عملکرد آن‌ها را بررسی کرده و ارزش دارایی‌شان را به دست آورده است. بازدهی یک ماه و یکسال گذشته صندوق‌های سرمایه‌گذاری مختلف را هم محاسبه کرده تا با خیال آسوده‌تری سرمایه‌تان را به آن‌ها بسپارید.

خدمات دیگر سایت رده | استعلام چک صیادی

اگر نیاز به تبدیل شماره کارت یا شماره حساب به شماره شبا دارید، به دنبال استعلام چک صیادی در سیستم بانکی می‌گردید، برای پرداخت عوارض خودرویی (طرح ترافیک، عوارض آزادراه‌ها و عوارض سالانه خودرو) دنبال یک سامانه می‌گردید و مهم‌تر از همه این‌که نیاز به بررسی و مقایسه هر خدمات بانکی مانند شرایط وام‌های مختلف، محاسبه سود وام، پیدا کردن وام متناسب با اقساطی که در توان پرداخت شما باشد، سود سپرده‌های بانکی دارید، یا علاقه‌مند به دنیای بورس و مقایسه کارگزاری‌ها و سبدگردان‌ها و صندوق‌های سرمایه‌گذاری هستید، همه این‌ها را در سایت رده با شما به اشتراک گذاشته‌ایم.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر