بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
پارک وانت خربزه‌فروشان بلوکی، جنب ملاصدرا
ساعت پنج و نیم عصر امروز نیم‌نگاهی دارد به بلوکی‌هایی که در پشت بازار، کارت جابه‌جا می‌کنند تا به تابلوی بورس، سود ندهند و تامین‌مالی‌هایی که در کیمیاگری، طلا را به خاک ذلیل می‌کنند.
کد خبر : ۲۵۴۶۸۹

پارک وانت خربزه‌فروشان بلوکی، جنب ملاصدرا

به گزارش بورس‌نیوز؛

سخنگوی راه‌پله‌های ما خبر آورده که این روزها، اهالی ملاصدرا حسابی در گیرودار تنوع‌بخشی به معاملات و اعطا مجوز‌های رنگارنگ و گوناگون‌اند تا اتفاق مثبتی در بورس رخ دهد اما؛ یک نکته را نمی‌بینند!

سخنگوی ما می‌گوید که دوستان مسئول، باور کنید بازار صعودی که تمام زیست‌بوم بازارسرمایه طعم عسل آن را چشید بدون تمام قوانین و مجوز‌های سرکاری و جلسات پشت‌به‌پشت بوده و الان هم سوراخ سد شاخص، جای دیگری است و خبری از پتروس نیست.

نمونه‌ای با آدرس عرض کنیم، در همین سایت تی‌اس‌ای اگر رفتار حقوقی‌ها را مشاهده کنید که می‌بینید که یک نقشه شوم برای شب عید کشیده‌اند و بلوک بلوک سهم جابه‌جا می‌کنند تا بر خرابه‌های اعتماد سهامداران، دوباره شاخص را صعودی کنند؛ پس بازی نخورید لطفا ...

دوستان عزیز مسئول، لطفا تا زمانی که بازار جان بگیرد، این رفقای کد ۲ را به‌سوی بازار بفرستید تا معامله‌ای در پشت پرده بسته نشود و اگر این سهم‌ها در داخل بازار باشد؛ بورس تقویت می‌شود.

این بلوکی‌زن‌ها اگر ریز به ریز در داخل بازار معامله شود، ثوابش از صد مجوز رنگارنگ بخدا بیشتر است.

حقوقی‌های که تضاد منافع دارند و صندلی در هر نهادی را تصاحب کرده‌اند، از مسئولان دلسوز یک گام جلوتر هستند و مسئولان ما در تفکر.

شرکت تامین‌مالی یا معجزه‌گر!

یکی از شرکت‌های تامین‌مالی در خیابان‌های فرعی وزرا، این‌روز‌ها فقط پُز مصاحبه و کارشناسی را خوب بلد است اما؛ در بطن این کارشناسان که تمرکز می‌کنیم به درستی مشخص است که اهالی این شرکت تامین‌مالی، معجزه‌گرند!

شاید سوال بپرسید که چرا! بخاطر آنکه سهم این شرکت با نرخ ۸۰۰ تومان به پذیرایی از افزایش سرمایه نشست و دقیقا همین پذیرایی، سهم را ترکاند و از آن روز سقوط سهم آغاز شد؛  واقعا باید از این نوع افزایش سرمایه فرار کرد، چون هیچ نظارتی بر قیمت‌گذاری در این نوع افزایش‌سرمایه‌ها وجود ندارد.

حال تصور کنید که برای شرکت‌هایی که بخاطر تامین‌مالی به سوی این شرکت‌های پولدار دست دراز می‌کنند، چگونه پیشنهاد داده می‌شود.

۱۱ سهم بالای زیان ۹۰ درصد

شاید باور نکنید که ۱۱ سهم پر ادعا این روز‌ها بالای ۹۰ درصد ریزش نرخ سهم داشته و ۱۸ سهم دیگر، بالای ۸۰ درصد پرتفوی سهامداران را به سوی کیمیاگری و تبدیل طلا به خاک سوق داده‌اند.

نهاد‌های خود انتظام بازار و اهالی سازمان بزرگ ملاصدرا، نمی‌خواهد به مدیرانی که چنین کیمیاگری را درس می‌دهند، درسی دهد یا باید آرزو کنیم که به قرون‌وسطی بازگردیم تا کلیسا بخواهد کیمیاگری را ممنوع کند!

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
سهامدار این نفله
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰
شرکت معظم ( زرشک ! ) نسوز توکا یکی ازوناست ! ای مدیران بی ...... قیمت سهم یک شرکت واسه مدیران شرکت باید مثل ناموسشون یاشه !!!!!!!!!!!!!!!
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۹
شرکت سرمایه گزاری سایپا از قیمت 2600 تومن به 250 تومن سقوط کرده یکروز باید با جاده صاف کن از روی این مدیران و مسولین بیسواد و دزد اقتصادی شرکتی رد شد..