بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
درآمد ماهانه "سمازن" ۸ درصد بالاتر از میانگین بود؛

نصف فروش "سمازن" در اختیار «سیمان پاکتی»

نصف فروش
"سمازن" در بهمن‌ماه ۳ محصول «سیمان فله داخلی، سیمان پاکتی داخلی و سیمان صادراتی» را به فروش رساند و پرفروش‌ترین این محصولات متعلق به «سیمان پاکتی داخلی» با ۷۸،۳۲۷ تن بود که تقریباً نصف فروش ماهانه را به خود اختصاص داد.
کد خبر : ۲۵۵۰۳۱

سیمان مازندران+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت سیمان مازندران در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به بهمن‌ماه سال جاری مجموع درآمد عملیاتی حاصل از فروش محصولات خود را طی دوره ماهانه بالغ‌بر ۸۹۶ میلیارد ریال به ثبت رساند و مجموع درآمد‌های تجمیعی این شرکت سیمانی طی ۱۱ ماه گذشته برابر با ۱،۶۶۵ میلیارد ریال اعلام شد.

درآمدی که سیمان مازندران در بهمن‌ماه از فروش محصولات کسب کرد مربوط به بازار داخل و خارج از کشور بود و عمده‌ترین میزان درآمد از فروش محصولات در بازار داخلی با ۸۲۵ میلیارد ریال شناسایی شد که ۹۲ درصد از کل درآمد‌ها در این بازار به ثبت رسیده است.

عملکرد ماهانه سیمان مازندران+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: سیمان مازندران کف ۲۰ میلیاردی را از دست داد


درآمد‌های عملیاتی سیمان مازندران

بر اساس این گزارش، درآمد ماهانه‌ای که سیمان مازندران در بهمن‌ماه از فروش محصولات شناسایی کرد نسبت به ماه گذشته ۱۷ درصد افزایش را تجربه کرد و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته افزایش ۵۴ درصدی درآمد را به ثبت رساند و همچنین درآمد ماهانه‌ای که طی ۱۱ ماه گذشته اعلام کرد رشد ۵۸ درصدی را شاهد بوده است.

روند درآمد ماهانه سمازن+بورس نیوز

بیشترین درآمدی که سیمان مازندران از فروش محصولات طی این دوره ماهانه به دست آورد متعلق به «سیمان پاکتی داخلی» با ۴۶۰ میلیارد ریال بود که این محصول را با نرخ ۵۸۷ هزارتومان در ازای هر تن به فروش رساند که نسبت به ماه گذشته تغییر خاصی را به همراه نداشت.

درآمدی که سیمان مازندران در بهمن‌ماه از خود بر جای گذاشت نسبت به میانگین ماهانه ۸ درصد بیشتر بود، همچنین طی این دوره ۸ درصد از درآمد‌ها در بازار صادراتی شناسایی شد که تنها محصول عرضه‌شده در این بازار مربوط به «سیمان صادراتی» بود.

مقدار فروش محصولات تولیدی "سمازن"

بر اساس این گزارش، سیمان مازندران در بهمن‌ماه سال جاری ۱۵۷,۸۴۵ تن از محصولات خود را به فروش رساند و مجموع فروش تجمیعی این شرکت سیمانی برابر با ۳۰۱,۸۲۶ تن به ثبت رسید، "سمازن" در بهمن‌ماه ۳ محصول «سیمان فله داخلی، سیمان پاکتی داخلی و سیمان صادراتی» را به فروش رساند.

فروش ماهانه سمازند در بهمن ماه+بورس نیوز

پرفروش‌ترین این محصولات متعلق به «سیمان پاکتی داخلی» با ۷۸،۳۲۷ تن بود که تقریباً نصف فروش ماهانه را به خود اختصاص داد، همچنین در بهمن‌ماه محصول «سیمان صادراتی» عنوان گران‌ترین محصول سمازن را با نرخ ۷۷۶ هزارتومان به خود اختصاص داد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سیمان مازندران کف ۲۰ میلیاردی را از دست داد
عقب‌نشینی از رشد ۶ درصدی درآمد‌های این سیمانی؛

سیمان مازندران کف ۲۰ میلیاردی را از دست داد

با اعلام شرکت سیمان مازندران؛

زیرمجموعه "سمازن" افزایش سرمایه داد

سیمان مازندران پی‌ریزی روند صعودی را ادامه داد
رشد ۶ درصدی درآمد‌های هفتگی این سیمانی؛

سیمان مازندران پی‌ریزی روند صعودی را ادامه داد

ارسال نظر