بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۴
این شرکت فولادی به تولید ۸۰ هزارتن در ماه نزدیک شد؛

اوج‌گیری درآمد‌ "ارفع" با فروش صادراتی

اوج‌گیری درآمد‌
مقدار فروش ماهانه آهن و فولاد ارفع در یازدهمین ماه از سال جاری با افزایش ۷۰ درصدی در مقایسه با ماه گذشته روبه‌رو بود.
کد خبر : ۲۵۵۰۹۲

آهن و فولاد ارفع+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت آهن و فولاد ارفع در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به بهمن‌ماه سال جاری مجموع درآمد‌های عملیاتی طی دوره یک‌‎ماهه را برابر با مبلغ ۱۱،۲۲۳ میلیارد ریال به ثبت رساند و درآمد‌های تجمیعی این شرکت فولادی طی ۱۱ ماه گذشته ۸۱،۵۶۳ میلیارد ریال شناسایی شد.

درآمد‌های ماهانه "ارفع" در بهمن‌ماه از فروش محصولات در بازار‌های داخل کشور و خارج از کشور حاصل شد، عمده‌ترین درآمد این شرکت فولادی در یازدهمین ماه از سال جاری مربوط به فروش محصولات در بازار صادراتی با مبلغ ۶،۰۸۰ میلیارد ریال بود و طی ۱۱ ماه گذشته نیز بیشترین درآمدی که توسط ارفع به ثبت رسیده مربوط به تیرماه ۱۴۰۰ بود.

درآمد صادراتی که طی دوره ماهانه منتهی به بهمن‌ماه ثبت شد دربرگیرنده‌ی ۵۴ درصد از کل درآمد‌ها طی این ماه بود و مابقی آن در بازار داخلی به دست آمد که ۵،۱۴۳ میلیارد ریال بود.

عملکرد ماهانه آهن و فولاد ارفع+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: ترکیب هیات مدیره " ارفع " تغییر کرد


درآمد‌ ماهانه آهن و فولاد ارفع

روند درآمد ماهانه ارفع+بورس نیوز

بر پایه این گزارش، درآمدی که شرکت آهن و فولاد ارفع از فروش محصولات در یازدهمین ماه سال جاری اعلام کرد با افزایش ۱۲۲ درصدی نسبت به ماه گذشته روبه‌رو بود و در مقایسه با سال گذشته نیز ۱۲۸ درصد رشد درآمد را تجربه کرد، درآمد‌های تجمیعی این شرکت فولادی طی ۱۱ ماه گذشته ۴۱ درصد افزایش درآمد را به همراه داشت.

بیشترین درآمدی که توسط آهن و فولاد ارفع در بهمن‌ماه سال جاری ارائه شد مربوط به «شمش فولادی» در بازار صادراتی بود که ۸،۷۲۳ میلیارد ریال درآمدزایی داشت و نرخ این محصول ۱۴ میلیون و ۵۸۴ هزارتومان در ازای هر تن بود که به فروش رسید، همچنین محصول «شمش فولادی» که "ارفع" در بازار داخل کشور به فروش رساند درآمدی ۵،۱۴۳ میلیارد ریالی را به همراه داشت.

مجموع تولید ماهانه شرکت آهن و فولاد ارفع در بهمن‌ماه برابر با ۷۹،۹۰۰ تن اعلام شد و از ابتدای سال مالی تا انتهای بهمن‌ماه نیز مجموع تولید این شرکت فولادی ۱،۳۲۱،۶۳۸ تن به ثبت رسید، مقدار تولید ماهانه ۴۸ درصد کاهش تولید داشت.

مقدار فروش محصولات شرکت "ارفع"

مقدار فروش ماهانه آهن و فولاد ارفع+بورس نیوز

بر اساس این گزارش، شرکت آهن و فولاد ارفع در پایان بهمن‌ماه سال جاری ۸۰,۷۲۹ تن از محصولات خود را به فروش رساند که حاصل از فروش در بازار‌های داخلی و صادراتی است، مجموع فروش محصولات این شرکت فولادی تا پایان بهمن‌ماه برابر با ۶۱۴,۴۷۷ تن اعلام شد و بیشترین مقدار فروش محصول را در بازار داخلی مشاهده می‌کنیم که ۷۰ درصد فروش سالانه را در اختیار داشت.

مقدار فروش ماهانه آهن و فولاد ارفع در یازدهمین ماه از سال جاری با افزایش ۷۰ درصدی در مقایسه با ماه گذشته روبه‌رو بود و همچنین نسبت به سال گذشته ۷۴ درصد افزایش فروش داشت، یکی از عوامل این افزایش فروش شرکت "ارفع" در بهمن‌ماه فروش محصولات در بازار صادراتی است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
حمایت از سرمایه‌گذاری‌های جدید در حوزه معدن و صنایع معدنی
در جلسه هم‌اندیشی با استاندار یزد مطرح شد:

حمایت از سرمایه‌گذاری‌های جدید در حوزه معدن و صنایع معدنی

ترکیب هیات مدیره
با مصوبه مجمع شرکت آهن و فولاد ارفع؛

ترکیب هیات مدیره " ارفع " تغییر کرد

ارسال نظر