بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰
پتروشیمی فن آوران با افزایش درآمد ۱۱ درصدی روبه‌رو بود؛

عرضه ۲،۰۱۶ تن اسیداستیک "شفن"

عرضه ۲،۰۱۶ تن اسیداستیک
پتروشیمی فن‌آوران طی این هفته ۲,۰۱۶ تن از محصول اسیداستیک را در بورس کالا مورد عرضه قرار داد که با رشد ۱۰۰ درصدی نسبت به هفته گذشته همراه بود.
کد خبر : ۲۵۵۵۰۴

پتروشیمی فن آوران+بورس نیوز

به گزارش گروه کالایی بورس نیوز، در هفته منتهی به ۱۳ اسفندماه سال ۱۴۰۰ تنها محصولی که پتروشیمی فن‌آوران وارد معاملات بورس کالا کرد مربوط به اسیداستیک بود که به صورت نقد به عرضه گذاشت.

درآمدی که این پتروشیمی از فروش اسیداستیک شناسایی کرد برابر با ۹ میلیارد و ۵۱۲ میلیون تومان بود که نسبت به هفته گذشته با افزایش درآمد ۱۱ درصدی (بالغ‌بر ۹۱۲ میلیون تومان) مواجه بود.


بیشتر بخوانید: بورس انرژی شاهد دادوستد ۲۵ هزار تن فرآورده هیدروکروبوری بود


بر پایه این گزارش، پتروشیمی فن‌آوران طی این هفته ۲,۰۱۶ تن از محصول اسیداستیک را در بورس کالا مورد عرضه قرار داد که با رشد ۱۰۰ درصدی نسبت به هفته گذشته همراه بود، حجم معامله محصول اسیداستیک "شفن" ۷۲۰ تن شناسایی شد و لازم به ذکر است که پتروشیمی فن‌آوران تمام اسیداستیک خود را طی این هفته به فروش نرساند.

عملکرد هفتگی شفن+بورس نیوز

هر تن اسید استیک پتروشیمی فن‌آوران در هفته گذشته با قیمت ۱۳۲,۱۲۱ هزار ریال در ازای هر تن به فروش رسید که نسبت به هفته گذشته نزدیک به ۸ درصد کاهش نرخ فروش را تجربه کرد، تقاضای ثبت‌شده برای محصول اسیداستیک "شفن" طی این هفته برابر با ۷۲۰ تن بود که این بخش هم نیز عملکرد مشابهی را همچون هفته گذاشت به ثبت رساند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر