بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰
مدیرعامل شرکت بورس تهران در آیین رونمایی بزرگترین دیتاسنتر بورس تهران:

اولویت بورس تهران ارائه سرویس‌های دیجیتالی است

مدیر عامل بورس تهران گفت: مهمترین هدف و سیاست ما این است که بورس تهران دیجیتالی شود و هدف و اولویت بورس تهران ارائه سرویس‌های دیجیتالی است.
کد خبر : ۲۵۵۶۴۷

گودرزی+بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، محمود گودرزی مدیر عامل بورس تهران امروز یکشنبه در آیین رونمایی و افتتاح رسمی از بزرگترین دیتاسنتر و تندیس بورس تهران، با تاکید براینکه هدف بورس، ارائه خدمات به اهالی بازار سرمایه است، گفت: بورس تهران افتخار دارد تا در این روز مبارک از بزرگترین مرکز داده بازار سرمایه رونمایی کند.



مدیرعامل بورس تهران با اشاره به سیاست‌های راه‌اندازی مرکز داده در بورس تهران افزود: در حال حاضر استاندارد‌های Tier۳ در مرکز داده بورس تهران رعایت می‌شود و این مرکز بر اساس استاندارد‌های Tier ۴ طراحی شده است.

گودرزی ادامه داد: دو پست برق در دو نقطه مختلف تهران به بورس تهران سرویس می‌دهند و این مرکز داده را پشتیبانی می‌کنند و زمانی که این دو نقطه دچار بحران شوند، UPS و ژنراتور‌های این مرکز داده به کمک خواهند آمد. با این اقدام دیگر در زمان قطعی برق با مشکل مواجه نمی‌شویم و مباحث پیرامون پروتکل‌های امنیتی و پدافندی در بالاترین سطح استاندارد‌ها در این مرکز رعایت می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مرکز داده بورس تهران از نرم افزار به روز، به منظور پایش و مدیریت زیرساخت فیزیکی مرکز داده استفاده می‌کند. همچنین بورس تهران فرآیند ورودی‌ها و خروجی‌ها را از این طریق مورد کنترل قرار می‌دهد.

گودرزی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم دیتاسنتر به عنوان یک شرکت مجزا به کار خود ادامه دهد، خاطرنشان کرد: اولویت بورس تهران ارائه خدمات مرکز داده به شرکت‌ها و ارکان بازار سرمایه است.

مدیر عامل بورس تهران بیان کرد: پروتکل‌های امنیتی در این مرکز براساس استاندارد‌های روز دنیا انجام می‌شود و در آینده بسیار نزدیک از سایت مرکز داده بورس که درگاه ارتباط مشتریان این مرکز می‌باشد، رونمایی خواهد شد.

گودرزی گفت: مهمترین هدف و سیاست ما این است که بورس تهران دیجیتالی شود و هدف و اولویت بورس تهران ارائه سرویس‌های دیجیتالی است

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
دامنه نوسان وسیع تر می شود
مدیرعامل شرکت بورس تهران خبر داد:

دامنه نوسان وسیع تر می شود

طی حکمی از سوی هیات مدیره بورس تهران :

محمود گودرزی کلیددار بورس تهران شد

محمود گودرزی، سرپرست شرکت بورس شد!
خبر کشف ماینر در زیرزمین شرکت بورس، کار دست صحرایی داد؛

محمود گودرزی، سرپرست شرکت بورس شد!

ارسال نظر