بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۰
«محصولات گرم» پرفروش‌ترین محصول فولاد مبارکه؛

فروش "فولاد" ثابت ماند اما؛ درآمدها ذوب شد

فروش
بیشترین نرخ فروش محصولات فولاد مبارکه اصفهان را بخش «محصولات پوشش‌دار» با ۲۹ میلیون و ۲۷۶ هزارتومان در ازای هر تن در اختیار داشت که نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۳۲ درصد افزایش نرخ را به ثبت رساند.
کد خبر : ۲۵۵۶۸۹

فولاد مبارکه اصفهان+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، میزان درآمد ماهانه‌ای شرکت فولاد مبارکه اصفهان در بهمن‌ماه سال جاری به ثبت رساند مبلغی بالغ‌بر ۱۲۷،۴۷۰ میلیارد ریال بود و درآمد تجمیعی که این شرکت فولادی طی ۱۱ ماه گذشته از خود بر جای گذاشت برابر با ۱،۳۱۰،۰۸۱ میلیارد ریال بود.

درآمد ماهانه‌ای که "فولاد" در عملکرد بهمن‌ماه شناسایی کرد مربوط به فروش محصولات در بازار داخل کشور بود، درآمدی که طی این دوره ارائه شد نزدیک به ۸ درصد بالاتر از میانگین درآمدی طی ۱۰ ماه گذشته بود و همچنین میزان سرمایه به ثبت رسیده توسط این شرکت ۲۹۳ هزار میلیارد ریال بود.


بیشتر بخوانید: ۱۳۰ هزار تن تختال C روی تابلوی بورس کالا


درآمد ماهانه "فولاد" در بهمن‌ماه ۱۴۰۰

بر پایه این گزارش، درآمد ماهانه‌ای که فولاد مبارکه اصفهان در بهمن‌ماه سال جاری توانست از خود بر جای بگذارد برای دومین ماه متوالی کاهشی بود که نسبت به ماه گذشته ۴ درصد کاهش را به همراه داشت و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۵۲ درصد افزایش پیدا کرد، مجموع درآمد تجمیعی این شرکت فولادی از ابتدای سال مالی تاکنون در مقایسه با سال گذشته ۹۸ درصد افزایش را به همراه داشت.

روند درآمد ماهانه فولاد مبارکه+بورس نیوز

بیشترین درآمدی که فولاد در بهمن‌ماه از فروش محصولات به دست آورد مربوط به «محصولات گرم» با مبلغ ۷۵،۵۹۷ میلیارد ریال بود که تشکیل‌دهنده ۵۹ درصد از کل درآمد ماهانه طی این دوره بود و نرخ فروش آن نیز با کاهش ۴ درصدی به ۲۰ میلیون تومان در ازای هر تن رسید، همچنین در بهمن‌ماه پس از محصولات گرم عنوان درآمدزاترین محصول را «محصولات سرد» با ۳۰،۳۷۲ میلیارد ریال به خود اختصاص داد.

بیشترین نرخ فروش محصولات فولاد مبارکه اصفهان را بخش «محصولات پوشش‌دار» با ۲۹ میلیون و ۲۷۶ هزارتومان در ازای هر تن در اختیار داشت که نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۳۲ درصد افزایش نرخ را به ثبت رساند.

فروش ماهانه فولاد مبارکه اصفهان

شرکت فولاد مبارکه اصفهان در بهمن‌ماه سال جاری ۶۰۷ هزارتن از محصولات خود را در بازار داخلی به فروش رساند و طی ۱۱ ماه گذشته نیز مقدار فروش تجمیعی خود را ۶,۶۴۰ هزارتن اعلام کرد، محصولات فولاد مبارکه اصفهان از ابتدای سال مالی تاکنون بازار صادراتی فروش محصول را نداشت.

روند فروش محصولات فولاد+بورس نیوز

فروش محصولات فولاد مبارکه اصفهان در بهمن‌ماه نسبت به ماه گذشته بدون تغییر خاصی باقی ماند و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز شاهد رشد ۲ درصدی فروش محصولات بود، مقدار فروش تجمیعی "فولاد" تا پایان بهمن ماه نیز ۵ درصد کاهش یافت.

بیشترین مقدار فروش ماهانه فولاد مبارکه اصفهان در بهمن‌ماه سال جاری مربوط به «محصولات گرم» بود که ۳۶۸ هزارتن از این محصول طی این دوره به فروش رسید و از ابتدای سال مالی تاکنون نیز ۳،۸۰۲ هزارتن از این محصول به فروش رفت.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ورق سرد مچ ورق گرم را خواباند
۴ کالایی که در سبد این فولادی قرار گرفتند؛

ورق سرد مچ ورق گرم را خواباند

سه شرکت فولادی در مکان اول تا سوم
در بازار فیزیکی بورس کالا بررسی شد؛

سه شرکت فولادی در مکان اول تا سوم

ارسال نظر