بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰
نرخ هر سهم
درآمد ماهانه شرکت "خمهر" در بهمن ماه شاهد کاهش ۴ درصدی نسبت به ماه گذشته خود بود و این شرکت در مقایسه با درآمد دوره مشابه سال گذشته، افزایش ۶۴ درصدی را تجربه کرده است.
کد خبر : ۲۵۶۰۲۴

افزایش بیش از ۵۰ درصدی درآمد

به گزارش گروه تحقیقی بورس نیوز، شرکت مهرکام پارس با ارزش بازار ۱,۰۳۷ همت در بازار دوم بورس دیگر سهم مشمول تعلیق نماد بوده و در شرایطی تحت معامله قرار می‌گیرد که نرخ هر سهم آن با قیمت اسمی سهم فاصله فراوانی ندارد و هر نرخ سهم نهایتا ۱۵۶ تومان است.

این شرکت تزئینی زیرمجموعه ایران خودرو با آنکه تمام محصولات تولیدی آن، وارداتی نبوده و تماما در داخل کشور تولید می‌شود، بعضا با نوسان خرید و فروش به شرکت‌های مادر مواجه است باید دید که آیا غیر از تامین لوازم برای اندک خودرو‌هایی که در لیست خروجی ایران خودرو قرار گرفته است، این شرکت چگونه می‌خواهد که خود را بروز نگهدارد.

با نگاهی به مجموع درآمدزایی "خمهر" در بهمن‌ماه می‌توان درآمدی بالغ بر ۲،۰۷۵ میلیارد ریال را شناسایی کرد و درآمدهای تجمیعی ۱۱ماه سال جاری نیز به ۲۲،۲۱۲ میلیارد ریال رسیده است. 

افزایش بیش از ۵۰ درصدی درآمد


بیشتر بخوانید: "خمهر" در مجمع تصمیم می گیرد


درآمد ماهانه "خمهر" در بهمن ماه

درآمد ماهانه "خمهر" در بهمن‌ماه با کاهش ۴درصدی نسبت به ماه گذشته مواجه بوده اما؛ درآمدزایی این شرکت در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته توانسته افزایش ۶۴ درصدی را به ثبت برساند.

از طرفی درآمد تجمیعی "خمهر" طی ۱۱ ماه گذشته با افزایش ۹۳ درصدی نسبت به سال گذشته مواجه شده است.

افزایش بیش از ۵۰ درصدی درآمد

در بهمن ماه سال جاری درآمدزاترین محصول این شرکت «انواع داشبورد خودرو» با ۷۷۶ میلیارد ریال بود که نرخ فروش این محصول نسبت به ماه گذشته ۳۶ درصدی را تجربه کرد و در بهمن ماه نرخ فروش این محصول به ازای هر مجموعه حدود ۷ میلیون تومان معامله شد، پس از آن «انواع سپر خودرو» با ۶۰۶ میلیارد ریال بیشترین درآمد را کسب کرد که نرخ فروش این محصول یک میلیون و ۸۷۱ هزار تومان به ثبت رسید.

مقدار فروش محصولات "خمهر"

افزایش بیش از ۵۰ درصدی درآمد

طبق این گزارش مقدار فروش بهمن ماه سال جاری "خمهر" در بازار داخلی به ۵۳،۲۷۷ مجموعه رسید که نسبت به ماه پیش ۱۲ درصد کاهش داشته است. همچنین این شرکت در طی ۱۱ ماه گذشته فروش ۶۵۳،۹۱۴ مجموعه را تجربه کرد.

«انواع سپر خودرو» با فروش ۳۲،۴۲۶ مجموعه در بهمن ماه سال جاری، توانست پر فروش‌ترین محصول را به نام خود ثبت کند و همچنین «انواع داشبورد خودرو» با فروش ۱۱،۰۶۰ مجموعه، «انواع صندلی» با ۹،۴۳۰ و «انواع رودری» با ۳۶۱ در رده‌های بعدی پرفروش‌ترین‌های محصولات این شرکت قرار گرفتند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر