بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
عملکردی تکراری از سوی
پتروشیمی پارس درآمدی که از فروش محصول استایرن منومر به دست آورد مبلغی برابر با ۱۳۹ میلیارد و ۸۷۸ میلیون تومان بود که با افزایش درآمد ۴۳۱ میلیون تومانی مواجه بود.
کد خبر : ۲۵۶۸۵۷

پتروشیمی پارس+بورس نیوز

به گزارش گروه کالایی بورس نیوز، شرکت پتروشیمی پارس در پایان هفته منتهی به ۱۹ فروردین‌ماه ۱۴۰۱ با تک محصول خود یعنی استایرن منومر وارد عرصه معاملات بورس کالا شد که طی این هفته ۴,۴۸۸ تن از محصول مورد عرضه قرار گرفت و عملکردی مشابه هفته گذشته را از خود باقی گذاشت.

همان‌طور که گفته شد پتروشیمی پارس در هفته منتهی به ۱۹ فروردین‌ماه ۱۴۰۱ توانست ۴,۴۸۸ تن از استایرن منومر را به عرضه بگذارد و لازم به ذکر است که این محصول به صورت نقد و مچینگ به فروش رسید.

مقدار تقاضایی که برای این محصول شناسایی شد ۴,۷۰۴ تن بود که نسبت به اخرین هفته‌ای که مورد معامله قرار گرفت شاهد کاهش ۷۲ تنی بود اما؛ لازم به ذکر است که طی این هفته تمام محصولی که عرضه شد به فروش رسید.

نرخ میانگین معاملات این محصول در هفته گذشته به ۳۱۱,۶۴۶ هزار ریال در ازای هر تن رسید که نسبت به هفته گذشته تغییر خاصی را همراه نبود، با وجود ثبات نسبی قیمت و حجم معامله اما با افزایش درآمد ۴۳۱ میلیون تومانی مواجه بود.

مقدار حجم معامله پتروشیمی پارس در هفته منتهی به ۱۹ فروردین‌‍‌ماه ۴,۴۸۸ تن بود که عملکردی یکسان را همانند هفته گذشته از خود بر جای گذاشت، درآمدی که از فروش این محصول به دست آمد مبلغی برابر با ۱۳۹ میلیارد و ۸۷۸ میلیون تومان بود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
افزایش ۱۳ درصدی درآمد هفتگی پتروشیمی پارس در اولیم هفته معاملات؛

"پارس" با توجه به کاهش نرخ‌ها با رشد درآمد مواجه بود

در معاملات روز جاری اتفاق می افتد؛

نگاهی به عرضه های امروز بورس انرژی

سهامداران
با برگزاری مجمع شرکت پتروشیمی پارس؛

سهامداران "پارس" با هم دیدار کردند

تندیس زرین صنعت برگزیده سبز کشور، به پتروشیمی پارس اهدا شد
نگاهی به اقدامات شاخص زیست محیطی پارس‏؛

تندیس زرین صنعت برگزیده سبز کشور، به پتروشیمی پارس اهدا شد

ارسال نظر