بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰
گزارش اسفندماه "خوساز" در کدال منتشر شد:

رشد ۱۵۰ درصدی درآمد تجمیعی "خوساز"

رشد ۱۵۰ درصدی درآمد تجمیعی
درآمد تجمیعی "خوساز" طی ۱۲ ماه گذشته با افزایش ۱۴۹ درصدی نسبت به سال گذشته مواجه شد.
کد خبر : ۲۵۷۳۹۱

رشد ۱۵۰ درصدی درآمد تجمیعی

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، مجموع درآمد شرکت صنعتی محور سازان ایران‌خودرو طبق گزارش اسفندماه مبلغ ۱،۱۴۶ میلیارد ریال شناسایی شد و همچنین طی ۱۲ ماه سپری‌شده از سال مالی، درآمد تجمیعی این شرکت به ۱۵،۳۷۶ میلیارد ریال رسید.

رشد ۱۵۰ درصدی درآمد تجمیعی

از طرفی درآمد ماهانه "خوساز" در اسفندماه تماماً از طریق فروش محصولات در بازار داخلی به‌دست‌آمده و همه محصولات آن در داخل کشور به فروش رسید. همچنین سرمایه به ثبت رسیده توسط این شرکت ۱,۱۱۹ میلیارد ریال اعلام شد.


بیشتر بخوانید: "خوساز" گزارش فعالیت ماهانه منتشر کرد


درآمد ماهانه "خوساز" کاهش یافت

بر اساس این گزارش، درآمد ماهانه این شرکت شاهد کاهش ۳۳ درصدی نسبت به بهمن‌ماه بود و البته در مقایسه با درآمد سال گذشته افزایش ۱۲۴ درصدی را تجربه کرده است. همچنین درآمد تجمیعی "خوساز" طی ۱۲ ماه گذشته با افزایش ۱۴۹ درصدی نسبت به سال گذشته مواجه شد.

رشد ۱۵۰ درصدی درآمد تجمیعی

بر اساس گزارش منتشرشده در کدال، درآمدزاترین محصول این شرکت «اکسل عقب پژو ۴۰۵» با مبلغ ۲۷۴ میلیارد ریال ارائه شد که نرخ فروش آن نسبت به ماه گذشته ۳ درصد رشد را به همراه داشت. از سوی دیگر، نرخ فروش این محصول به ازای هر دستگاه در حدود ۴ میلیون و ۵۸۳ هزارتومان معامله‌شده است.

پس‌ازآن «اکسل عقب پژو ۲۰۶» با ۲۲۹ میلیارد ریال نیز بیشترین درآمد را کسب کرد که درواقع با نرخ فروش ۲ میلیون و ۸۱۳ هزار تومان به ثبت رسید.

مقدار فروش محصولات "خوساز"

طبق این گزارش مقدار فروش اسفندماه "خوساز" به ۴۵،۱۸۶ دستگاه رسید که نسبت به بهمن‌ماه ۲۱ درصد کاهش داشته است. همچنین این شرکت توانسته ۷۳۷،۶۹۹ دستگاه را طی ۱۲ ماه گذشته به فروش برساند.

همچنین «دیسک و توپی پژو ۲۰۶» با فروش ۸،۹۶۳ دستگاه در اسفندماه ۱۴۰۰، توانست پرفروش‌ترین محصول را به نام خود ثبت کند و «دیسک و توپی پژو ۴۰۵» با فروش ۸،۱۶۵ دستگاه، «اکسل جلو پژو ۲۰۶» با ۷،۳۱۹ و «اکسل عقب پژو ۴۰۵» با ۵،۹۸۱ دستگاه در رده‌های بعدی پرفروش‌ترین‌های محصولات این شرکت قرار گرفتند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
نیش ترمز شاخص‌کل/ شاخص‌سازها خالی کردند
نیم نگاهی به بازار سرمایه ۱۶ فروردین؛

نیش ترمز شاخص‌کل/ شاخص‌سازها خالی کردند

با اعلام صنعتی محورسازان ایران خودرو؛

"خوساز" با مصوبه مجمع هیات مدیره را تغییر داد

با اعلام شرکت صنعتی محورسازان ایران خودرو؛

"خوساز" نرخ محصولات سه گروه را بالا برد

ارسال نظر