بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲
فولاد آلیاژی ۲۳ درصد افزایش درآمد ماهانه را ثبت کرد:

ثبت رکورد درآمد " فولاژ" با بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال

ثبت رکورد درآمد
میزان درآمدی که این شرکت فولادی توانست به ثبت برساند، نسبت به ماه گذشته ۲۳ درصد افزایش درآمد را شاهد بود.
کد خبر : ۲۵۷۶۳۱

ثبت رکورد درآمد

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت فولاد آلیاژی ایران در گزارش فروردین سال ۱۴۰۱ مجموع درآمد‌های کسب‌شده از فروش محصولات خود را مبلغی بالغ‌بر ۱۰،۷۶۷ میلیارد ریال اعلام کرد و درآمد تجمیعی این شرکت فولادی به این دلیل که ابتدای سال مالی از فروردین‌ماه بوده، به همین مقدار شناسایی شد.

ثبت رکورد درآمد

درآمد‌های این شرکت از فروش محصولات در ۲ بازار داخلی و صادراتی به دست آمده که در این راستا بیشترین توجه "فولاژ" به فروش محصولات در بازار داخلی بود. درواقع می‌توان گفت بخش داخلی ۷۴ درصد از کل درآمد‌ها در این بازار را به نام خود به ثبت رسانده است.


بیشتر بخوانید: "فولاژ" موفق به حفظ سقف درآمد‌ها نشد


میزان درآمد‌های "فولاژ" تا فروردین سال ۱۴۰۱

بر پایه این گزارش، میزان درآمدی که این شرکت فولادی توانست به ثبت برساند، نسبت به ماه گذشته ۲۳ درصد افزایش درآمد را شاهد بوده به‌گونه‌ای که توانست از ۸،۷۵۴ میلیارد ریال درآمد ماهانه در اسفندماه به ۱۰،۷۶۷ میلیارد ریال در ابتدای سال مالی ۱۴۰۱ برسد. همچنین "فولاژ" در مقایسه با سال گذشته یک‌روند افزایشی ۹۱ درصدی را به همراه داشته است.

ثبت رکورد درآمد

همان‌طور که گفته شد عمده‌ترین میزان درآمد "فولاژ" از فروش محصولات در بازار داخلی با ۸،۰۰۱ میلیارد ریال شناسایی شد و البته بیشترین درآمد در این بازار از فروش «آلیاژی» با ۷،۴۱۱ میلیارد ریال به دست آمد. همچنین نرخ فروش این محصول به ازای هر تن در حدود ۳۲ میلیون تومان به فروش رفته است.

میزان فروش فولاد آلیاژی ایران تا فروردین‌ماه ۱۴۰۱

همان‌طور که گفته شد این شرکت فولادی توانسته محصولات خود را در ۲ بازار داخلی و صادراتی به فروش برساند، که مقدار محصول فروش رفته طی این دوره ۴۳,۸۹۶ تن بود و طی بازه یک‌ساله روند صعودی ۵۷ درصدی را تجربه کرده است.

همچنین "فولاژ" در فروردین‌ماه شاهد افزایش فروش ۱۲ درصدی محصولات خود نسبت به ماه گذشته بود که در این راستا عمده‌ترین فروش ماهانه به نام «آلیاژی» با ۲۳،۱۶۵ تن به ثبت رسید. البته نرخ فروش این محصول با ۲۲ درصد رشد نرخ نسبت به دوره مشابه سال گذشته به مبلغی در حدود ۳۲ میلیون تومان درازای هر تن شناسایی شد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
محصول «آلیاژی» پرفروش‌ترین محصول "فولاژ" نام گرفت؛

"فولاژ" موفق به حفظ سقف درآمد‌ها نشد

با اعلام شرکت فولاد آلیاژی ایران؛

"فولاژ" از سهامداران دعوت کرد

جابه‌جای سقف درآمد‌های
۲۱۰ میلیارد ریال درآمد از صادرات بدست آمد؛

جابه‌جای سقف درآمد‌های "فولاژ" در آذرماه

ارسال نظر