بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹
تغییرات در قیمت انواع ارزهای دیجیتالی
قیمت انواع ارزهای شاخص دیجیتالی امروز در روند معاملات در بازارهای تجارت دیجیتال بین‌المللی تغییراتی را تجربه کرد.
کد خبر : ۲۵۷۶۵۲

بیت کوین +بورس نیوز

به گزارش بورس نیوز، در ساعات نخست معاملات روز جاری، ریزش بازار رمزارز‌ها ادامه دارد و اکثر کوین‌ها در محدوده قرمز قرار دارند. ارزش بازار جهانی رمزارز‌ها ۲.۱۷ درصد افت را نسبت به روز گذشته نشان می‌دهد.



همچنین حجم کل معاملات در طول ۲۴ ساعت گذشته ۳۰.۲۱ درصد افزایش یافته و به ۶۹.۳۴ میلیارد دلار رسیده است. بیت‌کوین با افت حدود ۲ درصد به قیمت ۳۹ هزار و ۱۸۳ دلار و اتریوم با ریزش حدود ۳ درصد به قیمت ۲ هزار و ۸۷۱ دلار معامله می‌شوند.

سایر رمزارز‌های مشهور مانند دوج‌کوین، شیبا اینو و کاردانو نیز در محدوده قرمز قرار دارند.

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۷۴۵.۲۵ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۳۹.۱۲ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد و در قیمت ۳۹،۱۸۳ دلار معامله می‌شود.

اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۳۴۶.۰۵ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۸.۱۲ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد و در قیمت ۲،۸۷۱ در حال معامله است.

تتر با نماد اختصاری USDT یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۸۳.۱۵ میلیارد دلار، در رتبه ۳ بازار قرار داشته و سهم ۴.۳۶ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد

اشتراک گذاری :
ارسال نظر