بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۰
مادیرا فروش ۱۳،۹۵۴ دستگاه در فروردین‌ماه را به ثبت رساند:

«محصولات نمایشی» همچنان در صدر پرفروش‌ترین‌ها

«محصولات نمایشی» همچنان در صدر پرفروش‌ترین‌ها
شرکت "مادیرا" در فروردین‌ماه بیش از نیمی از درآمد خود را از طریق فروش «محصولات نمایشی» کسب کرده و سایر فروش خود را در محصولات لوازم‌خانگی متمرکز کرده است.
کد خبر : ۲۵۷۷۲۶

«محصولات نمایشی» همچنان در صدر پرفروش‌ترین‌ها

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت‌های فرعی صنایع الکترونیک مادیران و صنایع لوازم‌خانگی مادیران در گزارش فروردین سال ۱۴۰۱ میزان درآمدی که از فروش محصولات طی این دوره در سامانه کدال به ثبت رسانده‌اند، برابر با ۱،۳۳۲ میلیارد ریال شناسایی شد.


بیشتر بخوانید: «محصولات نمایشی» درآمدزاترین بخش "مادیرا" شد


از طرفی درآمد تجمیعی این ماه شرکت به دلیل اینکه در ابتدای سال مالی قرارگرفته، همان مقدار درآمد ماهانه بیان‌شده است. همچنین "مادیرا" میزان سرمایه ثبت‌شده خود را طی این دوره ۸,۲۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

مجموع درآمد ماهانه "مادیرا" و شرکت‌های فرعی

بر اساس این گزارش، درآمد ماهانه‌ای که شرکت‌های فرعی صنایع الکترونیک مادیران و صنایع لوازم‌خانگی مادیران در فروردین‌ماه شناسایی کردند، از فروش «محصولات لوازم‌خانگی، نمایشی و سایر محصولات» بود که در بازار داخلی فروش و درآمد خوبی را برای شرکت کسب کردند.

طبق گزارش منتشرشده، بیشترین درآمدی که از فروش این محصولات به‌دست‌آمده به «محصولات لوازم‌خانگی» تعلق گرفته که در واقع ۶۹۶ میلیارد ریال درآمدزایی را به همراه داشت. همچنین نرخ فروش این کالا‌ها در فروردین‌ماه ۱۱ میلیون و ۷۸۱ هزارتومان درازای هر دستگاه به ثبت رسیده است.

در اولین ماه سپری‌شده از سال مالی بیشترین درآمدزایی این شرکت را پس از بخش «لوازم‌خانگی»، فروش «محصولات نمایشی» با ۶۳۵ میلیارد ریال به نام خود ثبت کرد که البته نرخ فروش آن ۷ میلیون و ۹۰۲ هزارتومان درازای هر دستگاه اعلام شد.

فروش ماهانه "مادیرا" در فروردین ۱۴۰۱

با توجه به نمودار زیر می‌توان دریافت شرکت "مادیرا" در فروردین‌ماه بیش از نیمی از درآمد خود را از طریق فروش «محصولات نمایشی» کسب کرده و سایر فروش خود را در محصولات لوازم‌خانگی متمرکز کرده است.

«محصولات نمایشی» همچنان در صدر پرفروش‌ترین‌ها

بر اساس این گزارش، مقدار فروش ماهانه شرکت‌های فرعی مادیران برابر با ۱۳،۹۵۴ دستگاه به ثبت رسید که بیشترین مقدار فروش این شرکت همانند چند ماه اخیر در اختیار «محصولات نمایشی» با ۸،۰۳۷ دستگاه قرار گرفت. پس‌ازآن نیز «لوازم‌خانگی» توانست با فروش ۵،۹۱۵ دستگاه رتبه بعدی را به نام خود ثبت کند.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
هاشم
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۱
سلام
درعوض قیمت سهامش منفی زد
متشکریم ازبازارگردان خوب مادیرا