بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵
درآمدزایی بیش از ۹۰ درصد «درمان» برای بیمه دی:

آغاز سال مالی "ودی" با رشد قابل توجه در پرداختی‌ها

آغاز سال مالی
درآمد شناسایی شده از این بخش مبلغی بالغ‌بر ۶،۸۴۳ میلیارد ریال بود که در واقع دربرگیرنده ۹۲ درصد از کل درآمد ماهانه این شرکت است.
کد خبر : ۲۵۸۰۳۱

آغاز سال مالی

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، خسارتی که بیمه دی در فروردین‌ماه به بیمه‌شدگان تحت پوشش خود پرداخت کرد، مبلغی بالغ‌بر ۳،۳۴۲ میلیارد ریال اعلام شد. همچنین لازم به ذکر بوده که "ودی" در اولین ماه از ابتدای سال مالی خود قرار گرفته، بنابراین پرداختی ماهانه آن با تجمیعی برابر است.


بیشتر بخوانید: ثبت تراز مثبت "ودی" در پله ۱۲۲ درصدی


بر اساس این گزارش، میزان خسارتی که "ودی" در فروردین ۱۴۰۱ به خسارت دیدگان پرداخت کرد، نسبت به سال گذشته با رشد ۷۸ درصدی مواجه بود.

از طرفی بیشترین حق بیمه‌ای که توسط بیمه دی صادر شد همانند ماه‌های اخیر، در اختیار بخش «درمان» قرار گرفت. درآمد شناسایی شده از این بخش مبلغی بالغ‌بر ۶،۸۴۳ میلیارد ریال بود که در واقع دربرگیرنده ۹۲ درصد از کل درآمد ماهانه این شرکت است.

آغاز سال مالی

همچنین بخش «ثالث – اجباری» توانست با حدود ۲۷۱ میلیارد ریال در رتبه بعدی بیشترین میزان حق بیمه صادرشده قرار گرفت که نسبت به درآمد سال گذشته توانسته روند صعودی ۸۶ درصدی را تجربه کند.

طبق این گزارش، عمده‌ترین خسارت پرداختی این شرکت بیمه نیز در دست «درمان» قرار گرفته که درواقع توانست با ۳،۱۵۱ میلیارد ریال این جایگاه را به نام خود ثبت کند. همچنین این بخش نسبت به پرداخت خسارت سال گذشته ۷۴ درصد رشد را به همراه داشته است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ثبت تراز مثبت
این شرکت بیش از ۲۵۰ درصد افزایش حق بیمه را ثبت کرد:

ثبت تراز مثبت "ودی" در پله ۱۲۲ درصدی

درآمد اسفند ماه
"ودی" گزارش اسفند ماه خود را منتشر کرد:

درآمد اسفند ماه "ودی" به ۷,۵ میلیارد ریال رسید

ارسال نظر