بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰
این بانک درآمد ۱۷،۷۲۸ میلیارد ریالی ثبت کرد:

ثبت تراز مثبت ۴ درصدی برای "ونوین"

"ونوین" میزان سرمایه ثبت‌شده خود را طی این دوره ۳۰,۴۲۵ میلیارد ریال اعلام کرد که در این راستا لازم به ذکر بوده این بانک تراز مثبت حدود ۴ درصدی را به ثبت رساند.
کد خبر : ۲۵۸۱۸۱

ثبت تراز مثبت ۴ درصدی برای

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، بانک اقتصاد نوین در فعالیت منتهی به فروردین ۱۴۰۱ مجموع میزان درآمدی که از بخش تسهیلات اعطایی طی این دوره برابر با ۱۷،۷۲۸ میلیارد ریال بود و درآمد تجمیعی از این تسهیلات به دلیل شروع سال مالی برابر با درآمد فروردین‌ماه ارائه‌شده است.


بیشتر بخوانید: تامین مالی شرکت‌های دانش‌بنیان از اولویت‌ های "ونوین"


مبلغی که بانک اقتصاد نوین در فروردین‌ماه برای سود سپرده سرمایه‌گذاری به مشتریان پرداخت کرد، بالغ‌بر ۱۷،۱۳۰ میلیارد ریال شناسایی شد. همچنین از ابتدای سال مالی نیز مجموع پرداختی‌های این بانک برای سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری برابر با همین میزان اعلام‌شده است.

تسهیلات وصولی شناسایی‌شده بانک اقتصاد نوین در فروردین‌ماه برابر با ۴۷،۳۳۴ میلیارد ریال بود. همچنین "ونوین" میزان سرمایه ثبت‌شده خود را طی این دوره ۳۰,۴۲۵ میلیارد ریال اعلام کرد که در این راستا لازم به ذکر بوده این بانک تراز مثبت حدود ۴ درصدی را به ثبت رساند.

میزان درآمد تسهیلات اعطایی "ونوین"

بر پایه این گزارش، درآمدی که این بانک توانست از بخش تسهیلات اعطایی شناسایی کند در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با ۳۳ درصد افزایش درآمد مواجه شده است.

ثبت تراز مثبت ۴ درصدی برای

بیشترین درآمدی که بانک اقتصاد نوین از تسهیلات اعطایی در فروردین‌ماه به دست آورد مربوط به بخش‌های «مرابحه» و «خرید دین» به ترتیب با مبالغ ۱۴،۷۵۳ میلیارد ریال و ۱،۲۰۱ میلیارد ریال بود که بخش «مرابحه» توانسته نسبت به ماه گذشته به رشد ۵ درصدی دست پیدا کند.

میزان پرداختی سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری "ونوین"

بر اساس این گزارش، میزان پرداختی‌های بانک اقتصاد نوین در فروردین سال ۱۴۰۱ برابر با ۱۷،۱۳۰ میلیارد ریال بود که در مقایسه با ماه گذشته ۸ درصد رشد را به همراه داشته است. از سوی دیگر، با توجه به گزارش منتشرشده می‌توان گفت پرداختی‌های این بانک نسبت به سال گذشته ۴۴ افزایش یافت.

همچنین بیشترین پرداختی "ونوین" در فروردین‌ماه جهت سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری در بخش «سپرده‌های بلندمدت یک‌ساله» با ۹،۶۰۶ میلیارد ریال صورت گرفته که نسبت به ماه گذشته روند افزایشی ۲۹۴ درصد را به همراه داشت.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر