بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷
مدیر محتوای شرکت اکسکوینو در گفتگو با بورس نیوز:

آموزش، اطلاع رسانی و اخبار در بخش مارکتینگ اکسکوینو

آموزش، اطلاع رسانی و اخبار در بخش مارکتینگ اکسکوینو
کاری که ما در بخش مارکتینگ انجام میدهیم در حوزه آموزش، اطلاع رسانی و اخبار است. وظیفه ما این است که تمامی اخباری را که روی قیمت رمزارز‌ها تاثیر می‌گذارند تا نحوه استفاده و انتخاب سبد سرمایه گذاری که به عهده کاربران است را به صورت اطلاعات جامع و کافی در اختیار کاربران بگذاریم و بتوانند به درستی تصمیم گیری کنند.
کد خبر : ۲۵۸۱۸۶

علی مقصودی+بورس نیوز

علی مقصودی مدیر محتوای شرکت اکسکوینو در گفتگو با بورس نیوز، در خصوص بخش مارکتینگ شرکت اکسکوینو اظهار کرد: کاری که ما در بخش مارکتینگ انجام میدهیم در حوزه آموزش، اطلاع رسانی و اخبار است. وظیفه ما این است که تمامی اخباری را که روی قیمت رمزارز‌ها تاثیر می‌گذارند تا نحوه استفاده و انتخاب سبد سرمایه گذاری که به عهده کاربران است را به صورت اطلاعات جامع و کافی در اختیار کاربران بگذاریم تا کابران بتوانند به درستی تصمیم گیری کنند و اگر قرار است در یک پروژه سرمایه گذاری کنند بدانند که در چه ارز و پروژه‌ای سرمایه گذاری کنند یا اگر بخواهند خرید و فروش کنند بدانند که چه زمانی خرید چه زمانی از این بازار خروج داشته باشند.

وی افزود: وظیفه ما چند شاخه اصلی دارد که همه به هم مرتبط است. بحث اول، بحث آموزش است. آموزش از صفر تا صد بحث فنی ارز‌های دیجیتال گرفته تا اطلاعات مختلف در تمام پروژه‌های رمزارزی که در جهان وجود دارد. بعد از بیت کوین بیش از ۱۰ هزار آلت کوین وجود دارد که بسیاری از این‌ها کلاهبرداری هستند و ما وظیفه داریم که به کاربران مان آموزش و اطلاع دهیم تا بدانند کدام پروژه را از نظر ریسک پذیری و آینده دار بودن آن‌ها انتخاب و از کدام یک دوری کنند.

مقصودی خاطرنشان کرد: مباحث دیگر بحث‌های پروموشن‌ها و کمپین‌های ماست. بخش دیگر، آموزش تکنیکال است که کاربران با روند بازار و نکات تکنیکال آشنایی داشته باشند و بدانند به چه صورت باید از این نمودار‌ها استفاده کنند.

مدیر محتوای شرکت اکسکوینو درخصوص دوره‌های آموزشی بیان کرد: ما دوره‌های آموزشی مختلفی داریم و دوره‌های بسیاری برگزار کردیم که یکی از آن‌ها دوره آموزشی بلاکچین و رمزارز‌ها در دانشگاه امیرکبیر بود. در این دوره که در شهریورسال گذشته انجام شد خیلی از کاربران شرکت کردند و همه ظرفیت‌ها به فروش رفت که نتیجه خوبی هم حاصل شد.

مقصودی درباره آموزش در حوزه رمزارز‌ها گفت: آشنایی با این حوزه به جهت غیرمتمرکز بودن آن وظیفه همه ماست. هرچه ما و همه فعالان این حوزه کمک کنند و همه آموزش ببینند قطعا بقیه بیشتر استفاده می‌کنند و این برای همه سودمند است تا ما و همه شرکت‌هایی که در این زمینه فعالیت دارند بتوانند پرقدرت‌تر و حرفه ای‌تر به کاربران آموزش دهند و همه بتوانند از این بازار‌ها استفاده کنند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر