بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۳
یبش از ۳۷۰ میلیارد تومان قرارداد با شرکت‌های دانش بنیان منعقد شد
مدیرعامل شرکت مادر تخصصی انرژی گستر سینا:هم اکنون بالغ بر ۳۷۰ میلیارد تومان قرارداد با شرکت‌های دانش بنیان چه در حوزه بالادست نفت، صنایع پالایشی و روانکار کشور منعقد شده است.
کد خبر : ۲۵۸۲۶۳

یبش از 370 میلیارد تومان قرارداد با شرکت های دانش بنیان منعقد شد

محمد زیار، مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت مادر تخصصی انرژی گستر سینا در گفتگو با بورس نیوز، در خصوص تفاهمنامه همکاری با تاپیکو اظهار کرد: دو شرکت سرمایه گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تامین به عنوان یک شرکت فعال در حوزه انرژی به خصوص پتروشیمی و هلدینگ انرژی گستر سینا وابسته به بنیاد مستضعفان به عنوان بزرگترین هلدینگ نفتی غیردولتی کشور اعلام آمادگی کردند که در حوزه توسعه بالادست میادین نفت و گاز کشور به منظور تامین خوراک پایدار برای صنایع پتروشیمی و نیز در حوزه سرمایه گذاری در صنعت پتروشیمی چه در صنایع بالادست پتروشیمی و چه در حوزه صنایع تکمیلی و پایین دست پتروشیمی همکاری مشترک داشته باشیم.

وی افزود: معتقدیم این نوع همکاری نقطه عطفی در تاریخ فعالیت هر دو هلدینگ است که می‌تواند نقشه راهی برای آینده باشد تا پتروشیمی‌ها با توجه به رویکرد جدید دولت در خصوص تامین خوراک پایدار پتروشیمی‌ها توسط سرمایه گذاری‌های خود آن‌ها و هلدینگ‌ها این تفاهمنامه راهگشا بوده و می‌تواند عملیاتی کردن این سیاست را در پی داشته باشد.

زیار در خصوص نقش هلدینگ انرژی گستر سینا در حوزه دانش بنیان ادامه داد: هلدینگ انرژی گستر سینا فعالیت‌های خوبی در حوزه دانش بنیان داشت و قرارداد‌های زیادی ددر این حوزه منعقد کرده است. هم اکنون بالغ بر ۳۷۰ میلیارد تومان قرارداد با شرکت‌های دانش بنیان چه در حوزه بالادست نفت، صنایع پالایشی و روانکار کشور منعقد شده است.

مدیرعامل مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت مادر تخصصی انرژی گستر سینا در پایان گفت: فرصت را مغتنم می‌دانم و از همه شرکت‌های دانش بنیان در سطح کشور دعوت می‌کنم تا اگر پروژه یا پیشنهاد مناسبی در حوزه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی دارند، ما برای همکاری اعلام آمادگی می‌کنیم.


  • بیشتر بخوانید:
اشتراک گذاری :
ارسال نظر