بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴
درآمد و فروش این شرکت پتروشیمی کاهش یافت:

روند "کرماشا" در فروردین‌ماه نزولی شد

روند
می‌توان دریافت این شرکت پتروشیمی طی یک سال گذشته نوسانات زیادی را متحمل شده و پس از اسفند ۱۴۰۰ نتوانست در روند صعودی خود قرار بگیرد و دچار سقوط آزاد درآمدی شده است.
کد خبر : ۲۵۸۵۰۸

روند

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، صنایع پتروشیمی کرمانشاه در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به فروردین‌ماه ۱۴۰۱ مجموع درآمد‌های شناسایی‌شده طی دوره یک‌ماهه را بالغ‌بر ۳،۶۳۷ میلیارد ریال معرفی کرده است. همچنین درآمد تجمیعی این شرکت به دلیل آغاز سال مالی برابر با درآمد ماهانه به ثبت رسید.

روند

از طرفی میزان درآمد‌های این شرکت پتروشیمی در فروردین سال ۱۴۰۱ از فروش محصولات در بازار‌های داخلی و صادراتی به‌دست‌آمده که عمده‌ترین آن در بخش بازار داخلی با ۲،۳۶۸ میلیارد ریال به ثبت رسید.


بیشتر بخوانید: تعمیرات دوره ای "کرماشا" به پایان رسید


مقدار درآمد‌های گزارش‌شده "کرماشا"

بر پایه این گزارش، درآمد‌های شناسایی‌شده صنایع پتروشیمی کرمانشاه در فروردین‌ماه سال جاری نسبت به ماه گذشته ۸۲ درصد کاهش درآمد را به دنبال داشته که البته دراین‌بین توانست در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته در رشد ۱۶۰ درصدی قرار بگیرد.

با توجه به نمودار می‌توان دریافت این شرکت پتروشیمی طی یک سال گذشته نوسانات زیادی را متحمل شده و پس از اسفند ۱۴۰۰ نتوانست در روند صعودی خود قرار بگیرد و دچار سقوط آزاد درآمدی شده است.

روند

طبق گزارش منتشرشده در سامانه کدال، بیشتر میزان درآمدی که طی این دوره یک‌ماهه در "کرماشا" حاصل‌شده در اختیار «اوره کشاورزی» با ۲،۲۹۵ میلیارد ریال در بازار داخل کشور به‌دست‌آمده و «اوره صادراتی» نیز با ۱،۲۶۹ میلیارد ریال در جایگاه بعدی قرارگرفته است.

فروش محصولات صنایع پتروشیمی کرمانشاه

بر اساس این گزارش، شرکت "کرماشا" در فروردین‌ماه توانست ۲۵،۷۷۵ تن از محصولات تولیدی خود را به فروش برساند که درواقع نسبت به اسفند ۱۴۰۰ درروند کاملاً نزولی ۸۲ درصدی قرار گرفت. در این راستا بیشترین میزان فروش محصولات در اختیار «اوره کشاورزی» با ۱۵،۸۲۰ تن بوده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
با شروع مجدد فعالیت های متوقف شده پتروشیمی کرمانشاه؛

تعمیرات دوره ای "کرماشا" به پایان رسید

رشد جهانی نرخ کود اوره با چاشنی رشد قیمت‌ها در بورس‌کالا
پتروشیمی کرمانشاه دلایل سود بیش از ۳۰درصدی را اعلام کرد؛

رشد جهانی نرخ کود اوره با چاشنی رشد قیمت‌ها در بورس‌کالا

با اعلام از سوی پتروشیمی کرمانشاه؛

"کرماشا" فعالیت هایش را متوقف کرد

ارسال نظر