بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۲
رشد فروش ماهانه الکیل بنزن خطی در بازار داخلی؛

رکورد درآمدی "شیران" جابه‌جا شد

رکورد درآمدی
عنوان پرفروش‌ترین محصول "شیران" را در بازار داخلی الکیل بنزن خطی به خود اختصاص داد و ۴ هزار و ۸۵۰ تن از این محصول به فروش رسید، این محصول نسبت به ماه گذشته با افزایش فروش نزدیک به ۱۸ درصدی مواجه بوده است.
کد خبر : ۲۵۸۷۷۲

رکورد درآمدی شیران در اردیبهشت‌ماه+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شرکت سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران در گزارش فعالیت ماهانه خود در پایان اردیبهشت‌ماه به درآمد عملیاتی ۷۳۴ میلیارد تومانی دست‌یافت، مجموع درآمد تجمیعی این شرکت تاکنون مبلغی برابر با ۲ هزار و ۴۵۲ میلیارد تومان شناسایی شد.

درآمد‌های سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران تاکنون از فروش محصولات در بازار داخلی و خارجی به‌دست‌آمده، درآمدی که در بازار صادراتی از فروش محصولات حاصل شد ۵۱ درصد از درآمد ماهانه اردیبهشت‌ماه را در برگرفته است.

درآمد ماهانه سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران

بر اساس این گزارش، میزان درآمد ماهانه‌ای که شیران در اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۱ از خود به ثبت رساند با رشد ۴۴ درصدی روبه‌رو بود و این افزایش عمدتاً در بازار داخلی قابل‌مشاهده است، لازم به ذکر است که درآمد تجمیعی این شرکت در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۱۱ درصد افزایش را تجربه کرده است.

روند درآمد ماهانه شیران+بورس نیوز

درآمدزاترین محصول شیران در اردیبهشت‌ماه مربوط به محصول «الکیل بنزن خطی (صادراتی)» بود که طی این دوره ۲۳۰ میلیارد تومان از فروش این محصول درآمد کسب شد، نرخ فروش این محصول نیز ۴۲ میلیون تومان در ازای هر تن به ثبت رسید، همچنین در بازار داخلی نیز «الکیل بنزن خطی» با کسب درآمد ۲۱۵ میلیارد تومان جایگاه بعدی درآمدزاترین محصول را به خود اختصاص داد.

مقدار فروش محصولات شیران

بر پایه این گزارش، شرکت سرمایه‌‎گذاری صنایع شیمیایی ایران در اردیبهشت‌ماه موفق به فروش ۲۰ هزار و ۶۷۹ تن محصول شد، بیشترین مقدار فروش محصول طی این دوره در اختیار بازار صادراتی بود که ۱۰ هزار و ۴۹۱ تن از محصولات این شرکت به فروش رسید.

فروش ماهانه شیران+بورس نیوز

فروش داخلی شیران در اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۱ با افزایش ۱۲۹ درصدی روبه‌رو بوده، لازم به ذکر است که در این بازار عنوان پرفروش‌ترین محصول را الکیل بنزن خطی را به خود اختصاص داد و ۴ هزار و ۸۵۰ تن از این محصول به فروش رسید، این محصول نسبت به ماه گذشته با افزایش فروش نزدیک به ۱۸ درصدی مواجه بوده است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی
سعید زرندی، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران؛

افزایش سرمایه ۱۰۰ درصدی "شیران" تایید شد

به دنبال وصول مطالبات خارجی شرکت سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران؛

"شیران" و یک محکومیت جذاب

ارسال نظر