بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲
طبق گزارش ماهانه شرکت فولاد اصفهان:

"فولاد" در رشد ۴۴ درصدی درآمد ماهانه

میزان درآمدی که این شرکت فولادی توانست به ثبت برساند، نسبت به ماه گذشته ۴۴ درصد افزایش درآمد را شاهد بوده به‌گونه‌ای که از حدود ۱۲ هزار میلیارد تومان درآمد ماهانه در فروردین‌ماه به ۱۷ هزار و ۳۶۱ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ را تجربه کرد.
کد خبر : ۲۵۸۷۷۹

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت فولاد مبارکه اصفهان در گزارش اردیبهشت سال ۱۴۰۱ مجموع درآمد‌های کسب‌شده از فروش محصولات خود را مبلغی بالغ‌بر ۱۷ هزار و ۳۶۱ میلیارد تومان اعلام کرد. همچنین درآمد تجمیعی این شرکت فولادی از ابتدای سال مالی تاکنون ۲۹۴ هزار و ۲۹۱ میلیارد تومان به ثبت رسیده است.

درآمد‌های این شرکت از فروش محصولات در ۲ بازار داخلی و صادراتی به‌دست‌آمده که در این راستا بیشترین توجه "فولاد" به فروش محصولات در بازار داخلی بود. درواقع می‌توان گفت بخش داخلی ۹۳ درصد از کل درآمد‌ها در این بازار را به نام خود به ثبت رسانده است.


بیشتر بخوانید: هدایت سود فولاد مبارکه به طرح‌های توسعه


میزان درآمد‌های "فولاد" تا اردیبهشت سال ۱۴۰۱

بر پایه این گزارش، میزان درآمدی که این شرکت فولادی توانست به ثبت برساند، نسبت به ماه گذشته ۴۴ درصد افزایش درآمد را شاهد بوده به‌گونه‌ای که از حدود ۱۲ هزار میلیارد تومان درآمد ماهانه در فروردین‌ماه به ۱۷ هزار و ۳۶۱ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ را تجربه کرد. همچنین "فولاد" در مقایسه با سال گذشته یک‌روند افزایشی ۳۹ درصدی را به همراه داشته است.

همان‌طور که گفته شد عمده‌ترین میزان درآمد "فولاد" از فروش محصولات در بازار داخلی با حدود ۱۶ میلیارد تومان شناسایی‌شده و سایر درآمد‌ها از طریق بازار صادراتی با مبلغ یک هزار و ۲۸۹ میلیارد تومان در کارنامه مالی این شرکت به ثبت رسید. از سوی دیگر، عمده‌ترین درآمد شرکت به «محصولات گرم» با ۹ هزار و ۲۹۵ میلیارد تومان در بازار داخلی تعلق گرفت.

محصولاتی که فولاد مبارکه اصفهان در اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۱ در بازار خارج از کشور به فروش رساند عبارت است از «محصولات گرم، محصولات پوشش دار و سایر محصولات» که در این بین پرفروش‌ترین محصول فولاد متعلق به سایر محصولات بوده که ۹۶۲ میلیارد تومان درآمدزایی برای این شرکت داشت.
مبالغ دیگری که از فروش محصولات صادراتی به دست آمد برابر با ۲۷۶ میلیارد تومان بایت محصولات گرم و ۴۹ میلیارد تومان جهت محصولات پوشش دار بود.

بر پایه این گزارش لازم به ذکر است که درآمدی که فولاد مبارکه اصفهان در بازار صادراتی شناسایی کرده نسبت به ماه گذشته یک هزار و ۲۱۰ میلیارد تومان افزایش یافته و بیشترین تغییر قابل لمس را محصولات گرم و سایر محصولات داشته است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
هدایت سود فولاد مبارکه به طرح‌های توسعه
جعفری در نشست کارگروه کنترل مدیریت فولاد مبارکه اعلام کرد؛

هدایت سود فولاد مبارکه به طرح‌های توسعه

افزایش سرمایه در دستور کار
محمد یاسر طیب نیا، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان؛

افزایش سرمایه در دستور کار "فولاد"

ارسال نظر