بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸
محصولات جدید اسوه روی خط تولید /
مدیرعامل شرکت داروسازی اسوه گفت:باتوجه به ایجاد زیرساخت‌ها و نیز فرایند‌هایی که در آینده برای شرکت متصور هستیم دارو‌های جدیدی را به محصولات اضافه خواهیم کرد.
کد خبر : ۲۵۸۸۲۷

افزایش داروهای جدید به تولید

مهدی بخشایش، مدیرعامل شرکت داروسازی اسوه در گفتگو با بورس نیوز درخصوص عملکرد سال گذشته اظهار کرد: با توجه به شرایط موجود شرکت و باتوجه به اینکه ما وارد بحث دارو‌های جدید به خصوص واکسن شدیم توانستیم عملکرد مثبتی را داشته باشیم و تقریبا سوددهی دو برابری را حاصل کنیم.



وی افزود: ما توانستیم فرآیندی را ایجاد کنیم که شرکت بتواند نسبت به سال‌های گذشته رشد مناسب و قابل قبولی را داشته باشد. اگر سهامداران اطلاعات شرکت را در کدال مشاهده کنند متوجه خواهند شد که شرکت داروسازی اسوه جهش خوبی را ایجاد کرده است.

مدیرعامل شرکت داروسازی اسوه درخصوص طرح‌های توسعه‌ای بیان کرد: باتوجه به ایجاد زیرساخت‌ها و نیز فرایند‌هایی که در آینده برای شرکت متصور هستیم دارو‌های جدیدی را به محصولات اضافه خواهیم کرد.

وی همچنین، ادامه داد: باتوجه به اینکه روی دارو‌های بایوتک کار کردیم و محصولات جدیدی را تهیه می‌کنیم و نیز تولید واکسن و دارو‌های بایولوژی فرایند بهتری خواهیم داشت. ضمن اینکه امیدواریم اصلاحات پروژه هازارد را انجام دهیم و بتوانیم دارو‌های هازارد را نیز تولید کنیم.

بخشایش درباره تولید محصولات شرکت داروسازی اسوه بیان کرد: از آنجایی که شرکت داروسازی اسوه شرکتی است که دارو‌های تخصصی و فوق تخصصی تولید می‌کند، عمدتا دارو‌های قلبی و عروقی، واکسن، مکمل‌ها و ام اس را تولید می‌کنیم و امیدواریم در این اشکال دارویی محصولات جدیدی را داشته باشیم.

وی درخصوص تاثیر حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی بر شرکت خاطرنشان کرد: عمده ماده اولیه ما تولید داخل است و کمتر از نیمی از محصولات ما ارز ۴۲۰۰ تومانی می‌گیرد بنابراین باتوجه به اینکه داروها، دارو‌های خاصی هستند و وزارت بهداشت برای این نوع دارو‌ها باید ابتدا قیمت را بگوید و سپس ارز آن را حذف کند، امیدواریم بتوانیم اگر این اقدام انجام شود با افزایش قیمت بتوانیم دارو‌ها را به موقع به دست مردم برسانیم.

مدیرعامل شرکت داروسازی اسوه درخصوص برای افزایش سرمایه توضیح داد: در حال انجام مراحل افزایش سرمایه هستیم و به آن فکر می‌کنیم.

بخشایش در پایان گفت: شرکت داروسازی اسوه دوسال است که شرایط خاصی را برای خود متصور بوده و پروژه‌های جدیدی را آغاز کرده است. امیدواریم در سال جاری و سال‌های آینده بتوانیم سوددهی خوبی را داشته باشیم. به سهامداران این نوید را می‌دهیم که اسوه بتواند شرایط بهتر از حال داشته باشد و در صنعت داروسازی بدرخشد.

 

پایان خبر

اشتراک گذاری :
ارسال نظر