بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴
۱۳ درصد درآمد ماهانه معدنی و صنعتی چادرملو در اختیار بازار خارجی

«کنسانتره آهن (خشک)» درآمدزاترین محصول "کچاد"

«کنسانتره آهن (خشک)» درآمدزاترین محصول
درآمدی که "کچاد" از فروش محصولات در بازار صادراتی به ثبت رساند بالغ‌بر ۴۸۰ میلیارد تومان بود و طی ۲ ماه سپری‌شده از سال مالی نیز به درآمدی برابر با ۸۵۲ میلیارد تومانی در این بازار را شناسایی کرد.
کد خبر : ۲۵۸۸۸۵

معدنی و صنعتی چادرملو + بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اردیبهشت‌ماه سال جاری مجموع درآمد‌های عملیاتی خود که از فروش محصولات طی دوره شناسایی شد را برابر با ۳ هزار و ۵۷۱ میلیارد تومان اعلام کرد و درآمد تجمیعی این شرکت معدنی طی ۲ ماه گذشته بالغ‌بر ۷ هزار و ۴۷۷ میلیارد تومان بود.

عملکرد ماهانه کچاد+بورس نیوز

درآمد ماهانه ارائه‌شده "کچاد" از فروش محصولات در بازار‌های داخلی و صادراتی بود، بیشترین درآمدی که طی دومین ماه از سال جاری به ثبت رسید مربوط به بازار داخلی با ۳ هزار و ۹۱ میلیارد تومان بود که ۸۷ درصد از درآمد ماهانه "کچاد" را تشکیل داد و درآمدی که از بازار خارجی در اردیبهشت‌ماه به دست آمد مبلغی حدوداً ۴۸۰ میلیارد تومانی بود.


بیشتر بخوانید: تعیین هیات مدیره "کچاد" براساس مصوبه مجمع


درآمد‌های ماهانه "کچاد" تا اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱

بر پایه این گزارش، درآمدی که شرکت معدنی و صنعتی چادرملو طی دوره ماهانه منتهی به اردیبهشت‌ماه از فروش محصولات شناسایی کرد نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد ۳۷ درصدی را از خود بر جای گذاشت و درآمد تجمیعی که "کچاد" طی این دوره ۲ ماهه اعلام شد نسبت به سال گذشته ۴۵ درصد افزایش پیدا کرد.

درآمد ماهانه کچاد+بورس نیوز

همان‌طور که گفته شد بیشترین درآمد‌های "کچاد" در اردیبهشت‌ماه از فروش محصولات در بازار داخلی شناسایی شد و درآمدزاترین محصول متعلق به «کنسانتره آهن (خشک)» با یک هزار و ۴۰۱ میلیارد تومان بود و نرخ فروش این محصول در اردیبهشت‌ماه ۲ میلیون و ۸۰۲ هزارتومان در ازای هر تن بود.

درآمدی که "کچاد" از فروش محصولات در بازار صادراتی  در اردیبهشت ماه به ثبت رساند بالغ‌بر ۴۸۰ میلیارد تومان بود و مجموع درآمد این شرکت طی ۲ ماه سپری‌شده از سال مالی نیز  برابر با ۸۵۲ میلیارد تومان است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر