بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۶
«کنسانتره آهن (خشک)» پر فروش‌ترین محصول معدنی و صنعتی چادرملو نام گرفت؛

بازار داخلی، پیشرو در فروش ماهانه "کچاد"

بازار داخلی، پیشرو در فروش ماهانه
بیشترین فروش محصولات این شرکت معدنی در اختیار «کنسانتره آهن (خشک)» با ۴۹۹ هزار و ۹۰۵ تن بود که نرخ فروش این محصول ۲ میلیون و ۸۰۲ هزارتومان اعلام شد.
کد خبر : ۲۵۸۸۸۸

بازار داخلی، پیشرو در فروش ماهانه کچاد+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، مقدار فروش ماهانه محصولات شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در اردیبهشت‌ماه سال جاری برابر با یک میلیون و ۳۷۰ هزار تن اعلام شد که فروش محصولات این شرکت در بازار‌های داخلی و صادراتی بود، مقدار فروش محصولاتی که طی ۲ ماه گذشته به فروش رسید برابر با ۲ میلیون و ۸۲۳ هزار تن بود، همچنین میزان سرمایه ثبت‌شده طی این دوره ۱۱ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان بود.

بیشترین مقدار فروش ماهانه "کچاد" در اردیبهشت‌ماه سال جاری متعلق به بازار داخل کشور با یک میلیون و ۳۴۰ هزار تن بود و مابقی آن در بازار صادراتی بالغ‌بر ۳۰ هزار تن از محصولات به فروش رسید.


بیشتر بخوانید: رشد ۳۶ درصدی درآمد چادرملو از شمش


مقدار فروش محصولات معدنی و صنعتی چادرملو

بر پایه این گزارش، مقدار فروش محصولات "کچاد" طی ۲ ماه سپری‌‎شده از سال مالی نیز فروش محصولات نسبت به دوره مشابه سال گذشته نیز ۲ درصد کاهش پیدا کرد، این شرکت معدنی درآمدی که از فروش محصولات طی دوره ماهانه به دست آورد را برابر با ۳ هزار و ۵۷۱ میلیارد تومان اعلام کرد و درآمد تجمیعی این شرکت معدنی طی ۲ ماه گذشته بالغ‌بر ۷ هزار و ۴۷۷ میلیارد تومان بود.

فروش ماهانه کچاد+بورس نیوز

بیشترین فروش محصولات این شرکت معدنی در اختیار «کنسانتره آهن (خشک)» با ۴۹۹ هزار و ۹۰۵ تن بود که نرخ فروش این محصول ۲ میلیون و ۸۰۲ هزارتومان اعلام شد، محصول پرفروش دیگر "کچاد" متعلق به «گندله» با ۱۴۵ هزار و ۷۸۹ تن بود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر