بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۵
تراز تجمیعی مثبت "وتجارت" در اردیبهشت‌ماه:

صعود پرداختی‌های بانک تجارت

صعود پرداختی‌های بانک تجارت
میزان پرداختی جهت سود‌های سپرده سرمایه‌گذاری "وتجارت" نسبت به ماه گذشته ۴ درصد افزایش پیدا کرد و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز رشد ۳۰ درصدی را به همراه داشت.
کد خبر : ۲۵۸۹۳۵

پرداختی‌های

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، بانک تجارت مجموع پرداختی‌های خود جهت سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری خود را در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ مبلغی در حدود ۳ هزار میلیارد تومان اعلام کرد و طی ۲ ماه گذشته نیز ۵ هزار و ۹۶۳ میلیارد تومان سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری را به مشتریان خود پرداخت کرد.

پرداختی‌های

در این راستا مجموع هزینه‌های مالی بانک تجارت در اردیبهشت‌ماه برابر با ۴۵۶ میلیارد تومان بود. همچنین "وتجارت" میزان سرمایه ثبت‌شده طی این دوره را ۲۲ هزار و ۳۹۲ میلیارد تومان ارائه کرده است.


بیشتر بخوانید: ثبت تراز مثبت ۱۴ درصدی در "وتجارت"


میزان پرداختی سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری "وتجارت"

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، میزان پرداختی جهت سود‌های سپرده سرمایه‌گذاری "وتجارت" نسبت به ماه گذشته ۴ درصد افزایش پیدا کرد و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز رشد ۳۰ را به همراه داشت.

بر پایه گزارش منتشرشده در کدال، بیشترین میزان پرداختی سود سپرده سرمایه‌گذاری در اختیار بخش «سپرده بلندمدت دوساله» با یک هزار و ۴۷۴ میلیارد تومان قرار گرفت و جایگاه دوم را «سپرده‌های کوتاه‌مدت» با مبلغ ۷۹۵ میلیارد تومان به خود اختصاص داد.

پرداختی‌های

 سپرده‌های جذب‌شده این بانک توانسته رشد ۲۲ درصدی را نسبت به ماه گذشته تجربه کرد. همچنین سپرده‌های جذب‌شده در مقایسه با دوره مشابه در سال گذشته افزایش ۶۰ درصدی را به همراه داشت.
در پایان گفتنی است ، بانک تجارت در اردیبهشت‌ماه سال جاری توانست از درآمد تسهیلات اعطایی ۳ هزار و ۴۴۰ میلیارد تومان درآمد کسب کند و همچنین تراز تجمیعی این بانک تاکنون مثبت ۱۳ درصدی بوده که این میزان برابر با ۸۰۲ میلیارد تومان تراز عملیاتی است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر