بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳
سازندگان پروژه نهضت ملی مسکن درحدمجاز ازمتقاضیان پول بگیرند
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت:یچ سازنده‌ای اجازه ندارد بیش از آنچه تعیین شده از متقاضیان وجهی دریافت کند. پول را بدون قاعده نمی‌توانند بگیرند بلکه صرفا با پیشرفت پروژه منابع تزریق می‌شود. اگر غیر از این عمل می‌شود متقاضیان به ما اعلام کنند.
کد خبر : ۲۵۸۹۴۶

سازندگان پروژه نهضت ملی مسکن درحدمجاز ازمتقاضیان پول بگیرند

به گزارش بورس نیوز، محمود محموزاده، معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص دریافت وجه از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن اظهار کرد: هیچ سازنده‌ای اجازه ندارد بیش از آنچه تعیین شده از متقاضیان وجهی دریافت کند. پول را بدون قاعده نمی‌توانند بگیرند بلکه صرفا با پیشرفت پروژه منابع تزریق می‌شود. اگر غیر از این عمل می‌شود متقاضیان به ما اعلام کنند.



 محمود شایان، مدیرعامل بانک مسکن نیز درخصوص آخرین وضعیت تامین مالی پروژه‌های نهضت ملی مسکن اظهار کرد: در مجموع ۱۶ هزار و۲۳۸ میلیارد تومان به حساب سازندگان واریز شده که از این میزان ۸۸۰۰ میلیارد تومان از محل آورده متقاضیان و ۷۴۳۸ میلیارد تومان از محل تسهیلات است.

وی تصریح کرد: تاکنون۴۷۴ هزار و ۱۴نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در بانک افتتاح حساب کرده‌اند که از این میزان ۲۸۱ هزار و ۴۰۳ نفر آورده خود را به حساب طرح نهضت ملی مسکن واریز کرده‌اند.

مدیرعامل بانک مسکن ادامه داد: جمع آورده متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ۱۶ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بوده که از جمع آورده متقاضیان تاکنون ۸ هزار و ۸۰۰ میلیاردتومان به حساب سازندگان واریز شده و مابقی نیز نزد بانک است تا بنا به درخواست دستگاه‌های متولی به سازندگان پرداخت شود. از محل تسهیلات نیز تاکنون ۷ هزار و ۴۳۸ میلیاردتومان به حساب سازندگان پرداخت شده است.

شایان گفت: تعداد ۲۵۵ هزار و ۴۷۹ واحد در قالب ۲۱ هزار و ۹۴۹ پروژه به بانک برای انعقاد قرار داد معرفی شده که از این تعداد، ۷۹ هزار و ۹۰۰ واحد قراردادهایشان منعقد شده و مبلغ تسهیلات منقعد شده ۲۷ هزار و ۱۴ میلیاردتومان است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر