بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
راه اندازی سرویس
مدیر عامل شرکت توسعه تجارت و فناوری تارا گفت: تاکنون سرویس‌های ارائه شده از سوی تارا سرویس‌های سازمانی بوده که در این مدت کوتاه بیش از ۱۰۰ شرکت، سازمان خصوصی و دولتی از خدمات اعتبار سازمانی تارا استفاده می‌کنند و حدود هزار میلیارد تومان تخصیص اعتبار داشتیم.
کد خبر : ۲۵۹۰۷۹

راه اندازی سرویس

به گزارش بورس نیوز، سید حامد قنادپور مدیر عامل شرکت توسعه تجارت و فناوری تارا در نشست خبری درخصوص این شرکت اظهار کرد: فلسفه بنیادین تارا کمک به رفاه مالی قشر متوسط است. به عنوان یک بنگاه اقتصادی عمل می‌کند و یک فلسفه بنیادین برای خود انتخاب کرده است.

وی افزود: در ایران به مقولات مختلف تسهیلات، اقداماتی انجام شده، اما در حوزه اعتبار آنگونه که باید و شایسته مردم ایران است نتوانستیم اعتبار را فعال کنیم.

قنادپور در این باره ادامه داد: در زندگی روزمره ایرانی‌ها، اعتبار جایی ندارد. آن چیزی را که در زندگی روزمره می‌تواند دیده شود را متاسفانه به عنوان یکی از بدهی‌های فعالان اقتصادی در ایران می‌شناسیم. واقعیت این است که شبکه بانکی نمی‌تواند به تنهایی در این حوزه ورود کند و اعتبار را راه اندازی کند.

مدیرعامل شرکت توسعه تجارت و فناوری تارا خاطرنشان کرد: البته این مهم بدون کمک صنعت اتفاق نمی‌افتد. یعنی اگر صنعت همراه نباشد، فعالان اقتصادی نمی‌توانند بدهی خود را به مردم ادا کنند. به همین دلیل از گروه صنعتی گلرنگ که یکی از بزرگترین گروه‌های صنعتی در کشور است و در حوزه‌های مختلفی فعالیت دارد کمک گرفتیم. گلرنگ در این حوزه فعالیت‌های مفصلی داشت و تارا به عنوان یکی از شرکت‌های گروه در کنار این صنعت با چشم انداز بزرگی که دارد اقدام به فعالیت‌های مهمی نموده است.

وی بیان کرد: تارا یک سال است که فعالیت دارد و محصول ما در ۴ ماه گذشته به حوزه عملیات رسیده و عملیاتی شده است. تاکنون سرویس‌های ارائه شده از سوی تارا سرویس‌های سازمانی بوده که در این مدت کوتاه بیش از ۱۰۰ شرکت، سازمان خصوصی و دولتی از خدمات اعتبار سازمانی تارا استفاده می‌کنند و حدود هزار میلیارد تومان تخصیص اعتبار داشتیم.

قنادپور گفت: امروز برای سرویس جدید تارا همان "سرویس اعتبار خرد تارا" دور هم جمع شدیم و این نوید را می‌دهیم که سرویس‌های متعددی را در مجموعه تارا ارائه دهیم. زیرا چشم انداز تارا این است که بتواند دستیار هوشمند سبک زندگی دیجیتال شود. ما در این راستا تمرکز کردیم و هر راهکاری که ارائه می‌دهیم چه در اعتبار سازمانی و چه اعتبار خرد سعی می‌کنیم راهکار ۳۶۰ درجه دیجیتالی باشد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر