بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
وزارت صمت اتخاذ تصمیمات آنی را متوقف کند
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: تصمیم یکدفعه‌ای وزارت صمت در لغو عرضه خودرو در بورس کالا غیر قابل قبول است؛ وزارت صمت باید این نوع برخورد‌ها را متوقف کند.
کد خبر : ۲۵۹۱۴۷

وزارت صمت اتخاذ تصمیمات آنی را متوقف کند


جعفر قادری در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز در خصوص اقدام وزارت صمت در لغو یکباره عرضه خودرو در بورس کالا، اظهار کرد: تصمیمات یکدفعه‌ای که تمام چهارچوب ها، قواعد و قول و قرار‌ها را به هم میریزد، غیر قابل قبول است، وزارت صمت باید این نوع برخورد‌ها را متوقف کند.



عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: اگر قرار بر اتخاذ تصمیمی است، باید از قبل اعلام شود تا فرصت کافی برای اطلاع رسانی باشد تا ثبت نام انجام نگیرد و منابعی از مردم جمع آوری نشود، چون چنین اقداماتی نه تنها باعث ایجاد مشکلات فراوان می‌شود بلکه اعتماد مردم نسبت به تصمیمات مسئولان کشور را زیر سوال می‌برد.

وزارت صمت اتخاذ تصمیمات آنی را متوقف کند

وی با بیان اینکه عرضه خودرو در بورس کالا باعث شفافیت معاملات می‌شود و راهکاری منطقی است که ما به التفاوت آن نیز می‌تواند صرف توسعه تحقیقات تکنولوژی و بهینه سازی حمل و نقل عمومی شود تصریح کرد: دلیلی ندارد که خودرو را در قرعه کشی به فروش برسانیم بلکه باید بر اساس نیاز بازار و در فرآیند عرضه و تقاضا به فروش برسد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سعید ابراهیمی، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با بورس نیوز پاسخ می‌دهد:

دلایل افزایش عرضه‌ها در بازار سرمایه چیست؟

تصمیمات
یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با بورس نیوز تاکید کرد:

تصمیمات "صمت" فقط برای سرگرم کردن مردم است

شوک صبحگاهی از سمت
چرا عرضه خودرو در بورس کالا تعلیق شد؟

شوک صبحگاهی از سمت "صمت"

ارسال نظر