بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴
«انرژی الکتریکی» درآمدزاترین بخش توسعه مولد نیرگاهی جهرم نام گرفت؛

روند صعودی درآمد ماهانه "بجهرم"

روند صعودی درآمد ماهانه
درآمد ماهانه‌ای که "بجهرم" در اردیبهشت‌ماه توانست از خود بر جای بگذارد، نسبت به ماه گذشته با افزایش ۴۰ درصدی مواجه شد.
کد خبر : ۲۵۹۲۴۳

درآمد

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت توسعه مولد نیروگاهی جهرم در گزارش اردیبهشت‌ماه خود مجموع درآمد ماهانه را ۴۹ میلیارد تومان ارائه کرد که تماماً از ارائه خدمات در داخل کشور به‌ دست‌ آمد و همچنین طی این دوره میزان سرمایه اعلام‌شده شرکت برابر با ۲ هزار و ۴۱۴ میلیارد تومان به ثبت رسیده است.

روند صعودی درآمد ماهانه


بیشتر بخوانید: ثبت روند نزولی درآمد ماهانه "بجهرم"


درآمد ماهانه "بجهرم" درروند افزایشی قرار گرفت

بر اساس این گزارش، درآمد ماهانه‌ای که شرکت "بجهرم" در اردیبهشت‌ماه توانست از خود بر جای بگذارد، نسبت به ماه گذشته با افزایش ۴۰ درصدی مواجه بود. همچنین درآمد شناسایی‌شده این شرکت در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۱۸ درصد افزایش را تجربه کرد.

درآمد

همان‌طور که در نمودار فوق ملاحظه می‌کنید، روند درآمد‌های "بجهرم" با رشد نسبت به سال گذشته همراه بود و همانند سال مالی گذشته طی ۲ ماه ابتدایی روند صعودی را در پیش گرفته است و انتظار می‌رود که این روند کماکان ادامه‌دار باشد.

بیشترین درآمد به ثبت رسیده در اردیبهشت‌ماه توسط "بجهرم" مربوط به بخش «انرژی الکتریکی» با ۳۸ میلیارد تومان بود که ۷۷ درصد از درآمد ماهانه این شرکت را به خود اختصاص داد.

طبق گزارش صورت گرفته، مقدار فروش ماهانه توسعه مولد نیروگاهی جهرم برابر با یک هزار و ۲۸۳ میلیون و ۸۶۰ مگاوات بر ساعت اعلام شد که در مقایسه با فروردین ماه ۱۲ درصد رشد را تجربه کرده است.

از سوی دیگر، بیشترین مقدار فروش ماهانه این شرکت به بخش «آمادگی تولید انرژی الکتریکی» با ۶۷۳ هزار و ۳۱۸ مگاوات بر ساعت تعلق گرفت که درواقع نسبت به ماه گذشته ۱۶ درصد افزایش فروش ماهانه را به دنبال داشت.

 

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ثبت روند نزولی درآمد ماهانه
کاهش ۱۵ درصدی درآمد توسعه مولد نیروگاهی جهرم:

ثبت روند نزولی درآمد ماهانه "بجهرم"

شرکت توسعه مولد نیروگاهی جهرم؛

یک واحد آپارتمان "بجهرم" به فروش نرفت

درآمد ماهانه
کاهش ۳ درصدی درآمد ماهانه نسبت به میانگین ۱۱ ماهه؛

درآمد ماهانه "بجهرم" انرژی گرفت

ارسال نظر