بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰
زاهدی وفا سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شد؛

همکاری عبدالملکی با دولت با عنوان مشاور رییس‌جمهور

سخنگوی دولت گفت: آقای عبدالملکی از دولت جدا نخواهد شد و قرار است به عنوان مشاور رییس‌جمهور با دولت همکاری کند.
کد خبر : ۲۵۹۲۵۷

همکاری عبدالملکی با دولت با عنوان مشاور رییس‌جمهور

بورس نیوز: علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت صبح امروز در نشست خبری، با اشاره به مصوبات هیات دولت، اظهار کرد: دومین آیین نامه در راستای تحقق شعار سال آیین نامه دانش بنیان و اشتغال آفرینی در حوزه سلامت به تصویب رسید و محور اصلی توانمند سازی شرکت‌های دانش بنیان در حوزه سلامت است و همچنین دو آیین‌نامه تحقق شعار سال در سایر دستگاه‌ها در دستورکار دولت است.



وی با اشاره به تغییر ترکیب شورای عالی ایرانیان خارج از کشور، افزود: این پیشنهاد از سوی وزیر امور خارجه مبنی بر تغییر ترکیب این شورا برای تقویت بیشتر مطرح شده بود که معاونت علمی رییس‌جمهور و رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح به این شورا اضافه شدند.

سخنگوی دولت گفت: در امتداد دیپلماسی منطقه‌ای شاهد سفر روسای جمهور تاجیکستان و ونزوئلا به کشور بودیم که امروز نیز میزبان رییس‌جمهور ترکمنستان هستیم و هفته آینده نیز میزبان رییس‌جمهور قزاقستان هستیم.

بهادری جهرمی تصریح کرد: روز گذشته وزیر کار دومین بار متوالی استعفای خود را تقدیم رییس‌جمهور کردند که دومین بار نیز مورد موافقت رییس‌جمهور قرار گرفته شد و آقای زاهدی وفا از امروز به عنوان سرپرست وزارت کار تعاون و رفاه اجتماعی منصوب شدند.

وی ادامه داد: آقای عبدالملکی از دولت جدا نخواهد شد و قرار است به عنوان مشاور رییس‌جمهور با دولت همکاری کند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر