بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵
پلی‌پرو‌پیلن جم تا مرز رکورد شکنی درآمدهای ماهانه پیش رفت؛

"جم پیلن" روی خط صعود

پلی‌پروپیلن جم در اردیبهشت‌ماه سال جاری ۲۲ هزار و ۸۱۸ تن از محصولات خود را در خریداران محصولات خود فروخت، این مقدار فروش نسبت به ماه گذشته ۲۴ درصد افزایش فروش را به همراه داشت.
کد خبر : ۲۵۹۲۷۶

پلی پیروپیلن جم + بورس نیوز

بورس نیوز:

شرکت پلی‌پروپیلن جم در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۰ مجموع درآمد عملیاتی خود طی دوره یک‌ماهه را برابر با ۹۱۲ میلیارد تومان شناسایی کرد و طی ۲ ماهه (سال مالی منتهی به اسفندماه ۱۴۰۱) گذشته نیز درآمد‌های تجمیعی که از فروش محصولات به دست آورده بود را نیز مبلغی بالغ‌بر یک هزار و ۵۸۳ میلیارد تومان اعلام کرد.

عملکرد ماهانه جم پیلن+بورس نیوز

شرکت پلی‌پروپیلن جم درآمد ماهانه خود در اردیبهشت‌ماه را از فروش محصولات در بازار‌های داخل کشور و صادرات به ثبت رساند و لازم به ذکر است که طی ۲ ماه سپری‌شده از ابتدای سال مالی توانسته درآمد بازار صادراتی خود را ارتقا ببخشد.


بیشتر بخوانید: افزایش سود عملیاتی "جم پیلن" افزایش نرخ فروش بود


میزان درآمد عملیاتی "جم‌پیلن"

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، درآمد ماهانه‌ای که شرکت پلی‌پروپیلن جم از فروش محصولات در اردیبهشت‌ماه ارائه کرد ۳۶ درصد افزایش را نسبت به ماه گذشته تجربه کرد و در مقایسه با سال گذشته شاهد رشد ۱۳ درصدی بود، میزان درآمدی که "جم‌پیلن" طی ۲ ماه گذشته توانست از خود بر جای بگذارد ۱۹ درصد افزایش یافت.

روند کسب درآمد ماهانه جم پیلن+بورس نیوز

شرکت پلی پروپیلن جم عمده‌ترین درآمدی که در اردیبهشت‌ماه شناسایی کرد مربوط به فروش محصول «پلی پروپیلن با بسته بندی پالت» با ۸۶۹ میلیارد تومان بود و نرخ فروش این محصول ۴۰ میلیون و ۲۱۴ هزارتومان در ازای هر تن بود، نرخ فروش این محصول در مقایسه با ماه گذشته شاهد رشد ۱۰ درصدی بود.

مقدار فروش محصولات پلی‌پروپیلن جم

بر پایه این گزارش، پلی‌پروپیلن جم در اردیبهشت‌ماه سال جاری ۲۲ هزار و ۸۱۸ تن از محصولات خود را در خریداران محصولات خود فروخت، این مقدار فروش نسبت به ماه گذشته ۲۴ درصد افزایش فروش را به همراه داشت.

مقدار فروش ماهانه جم پیلن+بورس نیوز

از ابتدای سال مالی تا انتهای اردیبهشت‌ماه نیز مقدار فروش محصولات این شرکت برابر با ۴۱ هزار و ۱۹۸ تن اعلام شد، بیشترین فروش محصولات طی ۲ ماه گذشته در اختیار «پلی‌پروپیلن با بسته‌بندی پالت» با ۳۹ هزار و ۲۲۵ تن بود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر