بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱
کاهش ۳۴ درصدی فروش تجمیعی شرکت ملی سرب و روی ایران؛

گزارش اردیبهشت ماه "فسرب" زیر ذره بین

گزارش اردیبهشت ماه
بیشترین درآمد ماهانه‌ای که "فسرب" در اردیبهشت‌ماه به دست آورد مربوط به فروش محصول «شمش سرب» با ۲۶ میلیارد تومان بود که نرخ فروش آن با کاهش یک درصدی به ۶۵ میلیون تومان در ازای هر تن به فروش رسید.
کد خبر : ۲۵۹۳۳۲

شروع ناامیدکننده شرکت ملی سرب و روی ایران+بورس نیوز

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت "فسرب" در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اردیبهشت‌ماه سال جاری مجموع درآمدی که از فروش محصولات طی دوره یک ماهه شناسایی کرد برابر با ۳۸ میلیارد تومان بود و طی مدت ۲ ماه سپری شده از ابتدای سال مالی درآمدی که این شرکت اعلام کرد بالغ بر ۵۷ ملیارد تومان بود.

درآمد ماهانه‌ای که "فسرب" از فروش محصولات در اردیبهشت‌ماه توانست از خود بر جای بگذارد مربوط به فروش محصولات در بازار داخلی بود که تمامی این محصولات در داخل کشور به فروش رسید و در بازار صادراتی فعالیتی نداشت، شرکت فسرب میزان درآمدی که طی این ماه شناسایی کرد از فروش «شمش سرب و شمش روی» بود.


بیشتر بخوانید: خودنمایی یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن سیمان در تالار سیمان


درآمد‌های عملیاتی "فسرب" در اردیبهشت‌ماه

بر پایه این گزارش، میزان درآمدی که "فسرب" در اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ از فروش داخلی ارائه کرد شاهد ۱۰۵ درصد افزایش درآمد ماهانه بود و نسبت به دوره مشابه سال گذشته اُفت مشهودی را تجربه کرد و ریزش درآمد ۴۲ درصدی را از خود بر جای گذاشت، میزان درآمد تجمیعی این شرکت از ابتدای سال مالی تاکنون ۱۴ درصد کاهش سالانه را به همراه داشت.

روند درآمد ماهانه فسرب+بورس نیوز

بیشترین درآمد ماهانه‌ای که "فسرب" در اردیبهشت‌ماه به دست آورد مربوط به فروش محصول «شمش سرب» با ۲۶ میلیارد تومان بود که نرخ فروش آن با کاهش یک درصدی به ۶۵ میلیون تومان در ازای هر تن به فروش رسید و رتبه بعدی درآمدزاترین محصول"فسرب" مربوط به محصول «شمش روی» با ۹۴ میلیارد تومان بود.

بیشترین نرخ فروش "فسرب" در اردیبهشت‌ماه متعلق به محصول «شمش روی» با نرخ فروش ۹۴ میلیون تومان در ازای هر تن بود که نسبت به ماه گذشته ۵ درصد کاهش یافت.

مقدار فروش محصولات "فسرب"

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز شرکت ملی سرب و روی ایران در اردیبهشت‌ماه سال ۵۳۰ تن از محصولات خود را در بازار داخل کشور به فروش رساند، محصولاتی که طی این دوره ماهانه به فروش رساند شامل «شمش سرب، شمش روی» بود، همچنین گفتنی است که از ابتدای سال تاکنون نیز مقدار فروش این شرکت به ۸۲۸ تن رسید.

فروش ماهانه فسرب+بورس نیوز

مقدار فروش ماهانه "فسرب" در اردیبهشت‌ماه با رشد ۷۸ درصدی در مقایسه با فروردین‌ماه مواجه بود، فروش تجمیعی این شرکت اما از ابتدای سال مالی تاکنون با اُفت ۳۴ درصدی در مقایسه با سال گذشته همراه مواجه شده است.

بیشترین مقدار فروش ماهانه "فسرب" مربوط به «شمش سرب» با ۴۰۵ تن بود که دربرگیرنده‌ی ۷۶ درصد از فروش این ماه بود، از ابتدای سال مالی تاکنون نیز ۴۹۶ تن از محصول «شمش سرب» در بازار داخل کشور به فروش رسید.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
تنها یک شمش، روی خوش فروش را دید؛

"فسرب" در بورس کالا به درآمد رسید

وقتی برای سبد کالایی
وقتی استقبالی از شمش روی نمی‌شود!

وقتی برای سبد کالایی "فسرب" مشتری وجود ندارد

کامودیتی‌ها و سودآوری شرکت‌های بورسی
رئیس اتحادیه صادرکنندگان سرب و روی در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تشریح کرد:

کامودیتی‌ها و سودآوری شرکت‌های بورسی

ارسال نظر