بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۸
دوده صنعتی پارس روند صعودی خود را حفظ کرد؛

درآمدهای "شدوص" در بالاترین نقطه

درآمدهای
درآمد ماهانه شناسایی‌شده دوده صنعتی پارس در اردیبهشت‌ماه سال جاری نسبت به ماه گذشته تغییر ۲۵ درصدی را تجربه کرد و روند صعودی خود را طی سال مالی جدید ادامه داد و به بالاترین مبلغ درآمد حاصل از فروش خود رسید.
کد خبر : ۲۵۹۳۴۰

دوده صنعتی پارس+بورس نیوز

بورس نیوز: شرکت دوده صنعتی پارس در اردیبهشت‌ماه سال جاری مجموع درآمدی که از فروش محصولات طی این دوره ماهانه شناسایی کرد بالغ‌بر ۱۱۶ میلیارد تومان بود و درآمد‌های تجمیعی این شرکت طی ۲ ماه گذشته ۲۰۹ میلیارد تومان به ثبت رسید، درآمد ماهانه "شدوص" در اردیبهشت‌ماه ۱۱ درصد بالاتر از میانگین درآمد‌ها طی ۲ ماه سپری‌شده از سال مالی بود.

درآمد ماهانه‌ای که توسط این شرکت معدنی به ثبت رسید از فروش محصولات در بازار‌های داخلی و صادراتی به دست آمد و عمده‌ترین درآمد ارائه‌شده این شرکت از فروش محصولات در بازار داخل کشور شکل گرفت که دربرگیرنده‌ی ۹۰ درصد از درآمد ماهانه بود.


بیشتر بخوانید: آغاز پرداخت سود به سهامداران "شدوص" از پاییز


درآمد ماهانه "شدوص" تا اردیبهشت‌ماه

بر اساس این گزارش، درآمد ماهانه شناسایی‌شده دوده صنعتی پارس در اردیبهشت‌ماه سال جاری نسبت به ماه گذشته تغییر ۲۵ درصدی را تجربه کرد و روند صعودی خود را طی سال مالی جدید ادامه داد و به بالاترین مبلغ درآمد حاصل از فروش خود رسید، در مقایسه با سال گذشته نیز این شرکت ۶۵ درصد افزایش یافت و درآمدی که "شدوص" طی ۲ ماه گذشته از خود باقی گذاشت ۷۹ درصد رشد پیدا کرد.

درآمدهای

بیشترین درآمد حاصل‌شده "شدوص" در اردیبهشت‌ماه مربوط به فروش محصول «انواع گرید دوده» بود که ۱۰۴ میلیارد تومان درآمدزایی داشت، این محصول عنوان تنها محصول فروخته شده در بازار داخل کشور را به خود اختصاص داد، نرخ فروش این محصول در اردیبهشت‌ماه بالغ‌بر ۴۱ میلیون تومان ثبت شد که ۱۱ درصد افزایش نرخ را نسبت به ماه گذشته به همراه داشت.

مقدار فروش محصولات دوده صنعتی پارس

بر اساس این گزارش، شرکت دوده صنعتی پارس در اردیبهشت‌ماه ۲ هزار و ۹۱۳ تن از محصولات خود را به فروش رساند که با افزایش ۹ درصدی نسبت به ماه گذشته مواجه بود، مجموع فروش محصولات این شرکت طی ۲ ماه گذشته به ۵ هزار و ۵۸۲ تن رسید که در مقایسه با سال گذشته ۹ درصد افزایش پیدا کرد.

پرفروش‌ترین محصول "شدوص" در اردیبهشت‌ماه متعلق به تنها محصول ارائه‌شده در بازار داخلی یعنی «انواع گرید دوده» بود که ۲ هزار و ۵۶۴ تن از این محصول به فروش رسید.

تاکنون که ۲ ماه از ابتدای سال مالی گذشته ۴ هزار و ۵۱۹ تن از این محصول فروش رفت، محصول دیگری که توسط شدوص به فروش رفت مربوط به «دوده صادراتی» با ۳۴۹ تن بود که نرخ فروش این محصول ۳۲ میلیون و ۵۱۹ هزارتومان اعلام شد.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
تعیین ترکیب جدید هیات مدیره در
شرکت دوده صنعتی پارس اعلام کرد؛

تعیین ترکیب جدید هیات مدیره در "شدوص"

آغاز پرداخت سود به سهامداران
شرکت دوده صنعتی پارس اعلام کرد؛

آغاز پرداخت سود به سهامداران "شدوص" از پاییز

سرمایه
با برگزاری مجمع شرکت دوده صنعتی پارس؛

سرمایه " شدوص " ۱۰۰ درصد افزایش یافت

بازار اصلی و فرعی بورس کالا ۱۶ مهمان جدید دارد
با اطلاعیه کمیته عرضه بورس کالای ایران؛

بازار اصلی و فرعی بورس کالا ۱۶ مهمان جدید دارد

ارسال نظر