بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰
نرخ فروش «ماسه هاي ريخته گری» افزایش پیدا کرد؛

اوج درآمدزایی "کماسه" اردیبهشت‌ماه

اوج درآمدزایی
تأمین ماسه ریخته‌گری در اردیبهشت‌ماه از فروش محصول «ماسه‌های ریخته‌گری» درآمدزایی ۱۱ میلیارد تومانی داشت که عمده‌ترین درآمد را در دومین‌ ماه سپری‌شده از سال مالی از فروش این محصول به دست آورد.
کد خبر : ۲۵۹۳۹۳

اوج درآمدزایی کماسه در اردیبهشت+بورس نیوز

بورس نیوز:

شرکت تأمین ماسه ریخته‌گری در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اردیبهشت‌ماه سال جاری مجموع درآمد‌های ارائه‌شده طی دوره یک‌ماهه را مبلغی بالغ‌بر ۱۳ میلیارد تومان به ثبت رساند و طی ۲ ماه گذشته نیز درآمد‌های عملیاتی تجمیعی این شرکت نزدیک به ۲۱ میلیارد تومان بود.

عملکرد ماهانه کماسه+بورس نیوز

درآمد ماهانه‌ای که کماسه در اردیبهشت‌ماه از خود بر جای گذاشت مربوط به بازار داخل کشور و ارائه خدمات بود، محصولاتی که این ماسه از فروش آن‌ها کسب درآمد کرد عبارت‌اند از ماسه‌های ریخته‌گری و ماسه‌های صنعتی.


بیشتر بخوانید: برنده مناقصه "کماسه" مشخص شد


میزان درآمد ماهانه "کماسه"

بر پایه این گزارش، میزان سرمایه ثبت‌شده این شرکت تا پایان اردیبهشت‌ماه برابر با ۱۸۵ میلیارد تومان اعلام شد، درآمد ماهانه حاصل‌شده "کماسه" از فروش محصولات نسبت به ماه گذشته ۵۶ درصد رشد را به همراه داشت و نسبت به میانگین درآمد ۲ ماه سپری‌شده از سال جاری ۲۲ درصد افزایش یافت، درآمد‌های این شرکت در مقایسه با اردیبهشت‌ماه سال گذشته نیز ۴۱ درصد رشد را تجربه کرد.

روند درآمدزایی کماسه+بورس نیوز

تأمین ماسه ریخته‌گری در اردیبهشت‌ماه از فروش محصول «ماسه‌های ریخته‌گری» درآمدزایی ۱۱ میلیارد تومانی داشت که عمده‌ترین درآمد را در دومین‌ ماه سپری‌شده از سال مالی از فروش این محصول به دست آورد.

درآمد شناسایی‌شده از فروش این محصول نسبت به ماه گذشته ۶۲ درصد افزایش یافت و نرخ فروش آن ۷۶۴ هزارتومان در ازای هر تن اعلام شد که در مقایسه با فروردین‌ماه ۶ درصد افزایش نرخ داشت و همچنین عنوان گران‌ترین محصول "کماسه" را از آن خود کرد.

بر پایه این گزارش، تأمین ماسه ریخته‌گری در اردیبهشت‌ماه ۱۶ هزار و ۷۴۶ تن از محصولات خود را به فروش رساند که در مقایسه با ماه گذشته ۴۸ درصد افزایش فروش داشت و مقدار فروش تجمیعی این شرکت طی ۲ ماه گذشته ۲۸ هزار و ۲۳ تن اعلام شد که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز کاهش ۸ درصدی را تجربه کرد، عمده‌ترین مقدار فروش محصول در اختیار «ماسه‌های ریخته‌گری» با ۱۴ هزار و ۶۴۸ تن بود.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رفتار احتیاطی برای سهم‌های بزرگ
نیم نگاهی به بازار سرمایه ۱۱ اردیبهشت؛

رفتار احتیاطی برای سهم‌های بزرگ

برنده مناقصه
در پی برگزاری مناقصه شرکت تامین ماسه ریخته گری؛

برنده مناقصه "کماسه" مشخص شد

افزایش نرخ برخی از محصولات
شرکت تامین ماسه ریخته گری اعلام کرد؛

افزایش نرخ برخی از محصولات "کماسه" به میزان ۱۹ درصد

ارسال نظر