بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۹
رییس هیات مدیره بانک ملت از افزایش ۵۵هزار میلیارد ریالی سرمایه بانک ملت و تبدیل این بانک به بزرگ‌ترین بانک بورسی کشور خبر داد
کد خبر : ۲۵۹۵۱۸

افزایش ۵۵هزار میلیارد ریالی سرمایه بانک ملت

بورس نیوز: مسعود نصر اصفهانی، رییس هیات مدیره بانک ملت از برگزاری موفق مجامع عادی سالیانه و فوق العاده این بانک به عنوان نخستین بانک مشمول اصل ۴۴ قانون اساسی، با حضور اکثریت سهامداران خبر داد.

وی با اشاره به برپایی دو مجمع عادی و فوق العاده این بانک در صبح امروز ۳۱خردادماه ۱۴۰۱، برگزاری مجمع عمومی یک ماه زودتر از موعد قانونی را در تاریخچه بانک، بی سابقه خواند.

رییس هیات مدیره بانک ملت به تقسیم ۱۰۰ریال سود بین سهامداران اشاره کرد و افزود: از ۷۶۱ریال سود حاصله به ازای هر سهم که بخشی از آن سود ناشی از تسعیر نرخ ارز بود، با تصویب مجمع ۱۰۰ریال برای تقسیم نقدی بین سهامداران اختصاص داده شد و بقیه نیز به عنوان سود انباشته پس از طی مراحل قانونی، صرف افزایش سرمایه‌های بعدی خواهد شد.

نصر اصفهانی همچنین از افزایش ۵۵هزار میلیارد ریالی سرمایه بانک ملت و تبدیل این بانک به بزرگ‌ترین بانک بورسی کشور خبر داد و اظهار امیدواری کرد که با این افزایش سرمایه و افزایش توانایی بانک در اعطای تسهیلات و اجرای طرح‌های توسعه ای، سودآوری بانک در سال جاری افزایش یابد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر