بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹
نگاهی تحلیلی به شرکت‌هایی که در پنجمین روز از تیرماه به مجمع می‌روند
در تاریخ پنجم تیرماه، شرکت‌های صنایع مس افق ایران، سرمایه‌گذاری تهران، ایران پاسا تایر و رابر، فارسیت دورود و سیمان اردستان مجمع عمومی فوق‌العاده برگزار می‌کنند.
کد خبر : ۲۵۹۵۹۸

شرکت‌هایی که در پنجمین روز از تیرماه به مجمع می‌روند+بورس نیوز

بورس نیوز:

شرکت‌هایی که در پنجمین روز از تیرماه سال ۱۴۰۱ به مجمع عمومی خواهند رفت شامل شرکت‌های صنایع مس افق ایران، سرمایه‌گذاری استان تهران، صنایع و شیمیایی رنگین، ایران پاسا تایر و رابر، مبین وان کیش، فارسیت دورود، سیمان اردستان هستند.

گفتنی است در تاریخ پنجم تیرماه، شرکت‌های صنایع مس افق ایران، سرمایه‌گذاری تهران، ایران پاسا تایر و رابر، فارسیت دورود و سیمان اردستان مجمع عمومی فوق‌العاده برگزار خواهند کرد.

شرکت‌هایی که از آن‌ها نام‌برده شد، گزارش عملکرد پایان سال مالی خود را برای سهامداران خود تشریح می‌کنند و از همه مهم‌تر میزان سود تقسیمی هر سهم نیز در این مجامع به اطلاع سهامداران خواهد رسید.

شرکت‌هایی که در پنجمین روز از تیرماه به مجمع می‌روند+بورس نیوز


بیشتر بخوانید: شرکت‌هایی که ابتدای هفته آینده به مجمع می‌روند


صنایع مس افق ایران

شرکت صنایع مس افق ایران در آخرین صورت مالی خود که مربوط به دوره منتهی به پایان اسفندماه ۱۴۰۰ است، میزان سود خالص خود را ۲۳۱ میلیارد تومان به ثبت رساند و بر اساس این صورت مالی در ازای هر سهم ۹۲۳ ریال سود کسب کرد، این شرکت طی این دوره ۲ هزار و ۹۷۰ میلیارد تومان درآمد به دست آورد که نسبت به سال مالی گذشته ۱۷۷ درصد افزایش پیدا کرد.

مجمع عمومی فوق‌العاده صنایع مس افق ایران در تاریخ ۵ تیرماه ساعت ۸ صبح برگزار می‌شود که در این مراسم در خصوص افزایش سرمایه شرکت تصمیم‌گیری ‌می‌شود و پس‌ازآن مجمع عمومی عادی سالانه در ساعت ۸:۳۰ صبح آغاز خواهد شد و گفتنی است که این شرکت در سال مالی گذشته ۵۴ درصد از سود تقسیمی را به سهامداران خود پرداخت کرد.

سرمایه‌گذاری استان تهران

شرکت "وستهران" در آخرین اطلاعیه‌ای که در سامانه کدال به ثبت رساند از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم‌مقام قانونی صاحب‌سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت کرد تا در تاریخ ۵ تیرماه سال جاری جهت تصمیم‌گیری در خصوص افزایش سرمایه حضور داشته باشند.

صنعتی و شیمیایی رنگین

شرکت "شرنگی" که سال مالی آن منتهی به پایان اسفندماه ۱۴۰۰ است، در تاریخ ۵ تیرماه سال جاری مجمع عمومی عادی سالانه برگزار خواهد کرد.

صنعتی و شیمیایی رنگین در آخرین صورت مالی حسابرسی شده خود میزان سود خالصی که از خود بر جای گذاشت تقریباً ۴۴ میلیارد تومان بود و در ازای هر سهم نیز ۴،۳۸۹ ریال سود کسب کرد.

میزان درآمدی که طی سال مالی گذشته از فروش و ارائه خدمات به دست آورد برابر با مبلغ ۱۶۹ میلیارد تومان بود که در مقایسه با دوره مشابه ۱۰۷ درصد رشد را تجربه کرد، "شرنگی" در سال مالی منتهی به اسفندماه ۱۳۹۹ سود خالصی که در ازای هر سهم شناسایی کرد برابر با ۷،۱۷۱ ریال بود و از این مقدار سود به سهامداران ۳۹ درصد پرداختی داشت.

ایران پاسا تایر و رابر

شرکت "پاسا" در تاریخ ۵ تیرماه مجمع عمومی عادی سالانه و فوق‌العاده خود را برگزار خواهد کرد و میزان سود تقسیمی برای سهامداران را به تصویب می‌رساند.

در سال مالی گذشته شرکت ایران پاسا تایر و رابر میزان سود خالص خود را ۱۲۴ میلیارد تومان شناسایی کرد و در ازای هر سهم نیز ۱،۳۷۴ ریال سود کسب کرد، میزان درآمدی که این شرکت طی این دوره یک‌ساله از خود بر جای گذاشت یک هزار و ۵۳ میلیارد تومان است که در مقایسه با سال گذشته رشد ۴۸ درصدی را شاهد بود.

شرکت "پاسا" تصمیماتی که در مجمع عمومی سال گذشته به تصویب رساند، تقسیم سود ۲،۴۲۷ ریالی بود و از این مقدار سود ۹۱ درصد پرداختی به سهامداران خود داشت، همچنین مجمع عمومی فوق‌العاده این شرکت در خصوص تطابق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس برگزار می‌شود.

مبین وان کیش

شرکت مبین وان کیش در آخرین صورت مالی حسابرسی شده خود میزان سود خالصی که ارائه کرد برابر با ۶ میلیارد تومان بود و در ازای هر سهم ۱۳۳ ریال سود حاصل کرد، مجموع درآمد عملیاتی این شرکت ۱۲۳ میلیارد تومان بود که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته اُفت ۲۲ درصدی را مشاهده کرد.

تصمیمات مجمع عمومی سالانه شرکت "اوان" در سال گذشته بر آن بود که در ازای هر سهم ۸۳۱ ریال سود تقسیم کرد و ۱۸ درصد از آن به سهامداران پرداخت شد، حال مجمع عمومی سالانه سال مالی منتهی به اسفندماه ۱۴۰۰ در تاریخ ۵ تیرماه ساعت ۱۰ صبح برگزار خواهد شد.

فارسیت دورود

شرکت "سفارود" در آخرین اطلاعیه‌ای خود که در سامانه کدال به ثبت رساند از کلیه سهامداران، وکیل یا قائم‌مقام قانونی صاحب‌سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت کرد تا در تاریخ ۵ تیرماه سال جاری جهت تصمیم‌گیری در خصوص انتخاب اعضای هیئت‌مدیره حضور داشته باشند.

سیمان اردستان

شرکت سیمان اردستان در تاریخ ۵ تیرماه به مجمع عمومی سالانه خواهد رفت و پس‌ازآن نیز مجمع عمومی فوق‌العاده تشکل خواهد داد، این شرکت در آخرین صورت مالی که در سامانه کدال برگزاری کرد میزان سود خالص خود را ۱۷۶ میلیارد تومان به ثبت رساند و در ازای هر سهم ۱،۵۵۵ ریال سود شناسایی کرد.

مجموع درآمدی که "اردستان" در پایان سال مالی منتهی به اسفندماه ۱۴۰۰ از خود بر جای گذاشت برابر با ۴۰۷ میلیارد تومان بود که نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۴۴ درصد افزایش را شاهد بود، این شرکت تصمیماتی که در مجمع عمومی عادی سال مالی گذشته گرفت، مبنی بر آن بود که ۱،۰۹۹ ریال سود در ازای هر سهم تقسیم شود و از این مقدار سود ۹۲ درصد آن را به سهامداران پرداخت کرد.

 

 

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
تحلیلگر
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰