بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷
عملکرد "ساوه" در خردادماه زیر ذره بین ؛

ارتقا رکورد درآمد ماهانه سیمان ساوه

ارتقا رکورد درآمد ماهانه سیمان ساوه
شرکت سیمان ساوه از ابتدای سال مالی تاکنون بیشترین محصولی که به فروش رساند مربوط به «سیمان خاکستری» با ۴۴۲ هزارتن بود که طی این مدت ۸۵ درصد از فروش شرکت را به خود اختصاص داده است
کد خبر : ۲۵۹۶۴۶

سیمان ساوه+بورس نیوز

بورس نیوز:

شرکت سیمان ساوه در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به خردادماه سال جاری مجموع درآمد‌های عملیاتی حاصل‌شده طی این دوره را برابر با مبلغ ۱۴۸ میلیارد تومان ارائه کرد، این شرکت سیمانی طی ۳ ماه سپری‌شده توانست به درآمد تجمیعی ۳۴۱ میلیارد تومان برسد.

عملکرد ماهانه خردادماه+بورس نیوز

درآمد ماهانه‌ای که "ساوه" در خردادماه به دست آورد از فروش محصولات در بازار‌های داخلی و صادراتی بود، عمده‌ترین میزان درآمد ساوه در خردادماه مربوط به بازار داخل کشور بود که ۹۰ درصد از درآمد ماهانه را به خود اختصاص داد، همچنین میزان سرمایه ثبت‌شده طی این دوره ۶۵ میلیارد تومان اعلام شد.


بیشتر بخوانید: آغاز سوددهی "ساوه" در تابستان


درآمد‌ ماهانه "ساوه" در خردادماه

بر پایه این گزارش، شرکت سیمان ساوه در خردادماه سال جاری با افزایش درآمد ۳۸ درصدی نسبت به ماه گذشته مواجه بود و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز افزایش ۸۹ درصدی را تجربه کرد، همان‌طور که گفته شد از ابتدای سال مالی تا پایان خردادماه نیز درآمد‌های تجمیعی "ساوه" مبلغی بالغ‌بر ۳۴۱ میلیارد تومان به ثبت رسید که ۲۸ درصد رشد را در مقایسه با سال گذشته به همراه داشت.

درامد ماهانه سیمان ساوه+بورس نیوز

بیشترین میزان درآمدی که سیمان ساوه در پایان خردادماه کسب کرد از بخش فروش محصولات در بازار داخلی بود، عمده‌ترین درآمدی که از محل فروش محصولات در داخل کشور به دست آورد مربوط به فروش «سیمان خاکستری» با مبلغی حدوداً ۱۰۴ میلیارد تومان بود، نرخ فروش این محصول ۶۴۷ هزار تومان در ازای هر تن اعلام شد.

فروش محصولات "ساوه"

بر اساس این گزارش، سیمان ساوه مقدار فروش محصولات در خردادماه سال جاری را ۱۹۱ هزار و ۸۳۸ تن اعلام کرد، طی ۳ ماه گذشته از ابتدای سال مالی نیز شرکت سیمان ساوه به مقدار فروش ۵۲۳ هزار و ۹۱۶ تن رسید.

بیشترین مقدار فروش ماهانه سیمان ساوه در بازار داخلی با ۱۸۳ هزار و ۴۷۵ تن شکل گرفت، همچنین بیشترین مقدار فروش محصول مربوط به «سیمان خاکستری داخلی» با ۱۶۰ هزار و ۴۴۵ تن بود، فروش محصولات سیمان ساوه در خردادماه با افزایش فروش ۶ درصدی نسبت به ماه گذشته روبه‌رو بود.

درصد فروش ماهانه سیمان ساوه+بورس نیوز

شرکت سیمان ساوه از ابتدای سال مالی تاکنون بیشترین محصولی که به فروش رساند مربوط به «سیمان خاکستری» با ۴۴۲ هزارتن بود که طی این مدت ۸۵ درصد از فروش شرکت را به خود اختصاص داده است.

 

پایان مطلب.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر