بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶
متولدین کدام ماه فکر می کنند همیشه حق با آنهاست
حتما با افرادی که همیشه حق را به خود میدهند برخورد داشته اید. نکته جالب در مورد این افراد وجود رابطه بین خصوصیت حق به جانب بودن و ماه تولد آن‌ها است.
کد خبر : ۲۵۹۸۹۸

متولدین کدام ماه فکر می کنند همیشه حق با آنهاست

بورس نیوز: آیا تا به حال شده افرادی را دور و بر خودتان ببینید که همیشه ادعا می‌کنند؛ حق با آن هاست و درست می‌گویند؟ بله متأسفانه بعضی از افراد این گونه هستند؛ اما این موضوع تا حد زیادی به ماهی بستگی دارد که در آن متولد شده اند. در این قسمت از نمناک قصد داریم به شما توضیح دهیم که متولدین کدام ماه فکر می‌کنند همیشه حق با آن هاست و همیشه درست می‌گویند.

فروردین

فروردین ماهی‌ها جزء افرادی هستند که فکر می‌کنند همیشه درست می‌گویند. آن‌ها خیلی انتقاد پذیر نیستند و نمی‌خواهند از موضع خود عقب نشینی کنند و حرف خود را با صدای بلند می‌زنند و در این زمینه اعتماد بنفس زیادی دارند.

خرداد

خرداد ماهی‌ها شخصیت متغیری دارند؛ یعنی شاید امروز کاملاً روی حرفشان پافشاری کنند و فردا اصلاً تمایلی به پافشاری نداشته باشند، اما به طور کلی جزء افرادی هستند که همیشه حق را به خودشان می‌دهند و شاید به خاطر این که حرفشان را به کرسی بنشانند؛ با شما لجبازی هم بکنند.

اردیبهشت

اردیبهشت ماهی‌ها افراد لجبازی هستند. همیشه به خودشان حق می‌دهند و خیلی به عقاید خود پایبند می‌باشند و همیشه طوری رفتار می‌کنند که انگار درست می‌گویند و حق با آن هاست و معمولا در برابر مخالفت دیگران کمی هم عصبانی می‌شوند.

اسفند

اسفند ماهی‌ها جزء افرادی هستند که به خودشان حق می‌دهند و حرف خودشان را قبول دارند. با اعتماد به نفس کافی کار‌های شان را انجام می‌دهند و انتقاد پذیر هم نیستند و فورا جبهه خواهند گرفت.

مرداد

مرداد ماهی‌ها به خودشان مشغول هستند و اگر چیزی را اشتباه بگویند، حرف دیگران را قبول نمی‌کنند و خیلی روی نظر خودشان پافشاری دارند و کاملاً اصرار می‌کنند که حق با آن‌ها است. حتی اگر دلیل واضحی برای اشتباهاتشان وجود داشته باشد؛ باز هم اصرار بر حقانیت خود دارند.

تیر

تیر ماهی‌ها همیشه فکر می‌کنند که درست می‌گویند. آن‌ها افراد حساسی هستند و باید مراقب باشید که به آن‌ها نگویید اشتباه می‌کنند. اگر خودشان پی ببرند که اشتباه کرده اند، عذرخواهی می‌کنند، اما اکثر اوقات به اشتباه شان پی نمی‌برند.

مهر

مهر ماهی‌ها جزء افرادی هستند که به خودشان حق می‌دهند، اما به شدتِ ۶ ماه قبلی که معرفی کردیم نیستند؛ ولی به هر حال حرف خودشان را خیلی جدی می‌گیرند و جنبه انتقاد پذیری شان خیلی زیاد نیست

اشتراک گذاری :
ارسال نظر