بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۶
کارشناس بازار طلا و جواهر گفت:

بخوانید/کاهش ۵۰ هزار تومانی قیمت هر گرم طلا

کارشناس بازار طلا و جواهر گفت:هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز که تا یک میلیون و ۴۵۰ هزار تومان افزایش یافته بود با ۵۰ هزار تومان کاهش به یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید.
کد خبر : ۲۵۹۹۹۵

از قیمت سکه تا نرخ یک گرم طلا

بورس نیوز: محمد کشتی‌آرای، کارشناس بازار طلا و جواهر، درباره وضعیت بازار طلا و سکه، اظهار کرد: با توجه به کاهش قیمت ارز از روز گذشته و همچنین سیر نزولی قیمت جهانی طلا، قیمت طلا و سکه نیز با نوسان همراه شده است.



وی با بیان اینکه امروز هر اونس طلا به ۱۸۰۴ دلار رسید، تصریح کرد: با توجه به اینکه جلوی افزایش مجدد قیمت ارز گرفته و قیمت دلار با کاهش همراه شده است، قیمت‌ها در بازار طلا و سکه نیز کاهشی شد.

کشتی آرای در ادامه با بیان اینکه داد و ستد‌ها در بازار عادی است و عرضه و تقاضا تناسب دارد؛ توضیح داد:حباب سکه امروز البته کمی افزایش یافته و به یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان رسیده است. ربع سکه و نیم سکه نیز همچنان دارای حباب بالای یک میلیون تومان هستند.

وی همچنین گفت: امروز قیمت سکه طرح قدیم ۱۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، قیمت سکه طرح جدید ۱۵ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان، نیم سکه ۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۳ میلیون تومان تعیین شده و مورد داد و ستد قرار گرفته است.

کشتی آرای عنوان کرد: قیمت هر مثقال طلای آب شده که در روز‌های گذشته تا ۶ میلیون و ۲۹۰ هزار تومان نیز کاهش پیدا کرده بود امروز به ۶ میلیون و ۶۰ هزار تومان کاهش یافت. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز که تا یک میلیون و ۴۵۰ هزار تومان افزایش یافته بود با ۵۰ هزار تومان کاهش به یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسید.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
طلا اما در مسیر کاهشی
در معاملات روز جاری رقم خورد؛

طلا اما در مسیر کاهشی

طلا همچنان در کانال ۱۸۱۱ دلار
در معاملات روز جاری رقم خورد؛

طلا همچنان در کانال ۱۸۱۱ دلار

ممنوعیت واردات طلای روسیه توسط ۴ کشور
در وب سایت وزارت خزانه داری آمریکا منتشر شد؛

ممنوعیت واردات طلای روسیه توسط ۴ کشور

ارسال نظر