بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۳
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت:

تامین زمین طرح ملی مسکن در تمامی شهرهای تهران

تامین زمین طرح ملی مسکن در تمامی شهرهای تهران
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: زمین در تمامی شهر‌های استان تهران شامل پیشوا، قرچک، دماوند، فیروزکوه، پاکدشت و رباط کریم تامین شده است.
کد خبر : ۲۶۰۰۵۲

مسکن

بورس نیوز: خلیل محبت‌خواه، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران اظهار کرد: از روز چهارشنبه ۱۵ تیرماه برای متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در استان تهران، شرایط ثبت‌نام یا ویرایش اطلاعات در شهر جدید ایوانکی فراهم شده و تا ۳۱ تیرماه ادامه دارد.



وی افزود: در این مرحله از ثبت‌نام در شهر‌های دارای ظرفیت در برخی استان‌ها نام‌نویسی می‌شود که در استان تهران شهر جدید ایوانکی دارای ظرفیت خالی است. متقاضیان برای نام‌نویسی به سامانه طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir مراجعه کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با بیان اینکه در ایوانکی زمین به صورت خودمالکی واگذار می‌شود گفت: به متقاضیان در قالب گروه‌های دو نفره زمین واگذار می‌شود که می‌توانند اقدام به ویلاسازی کنند. در واقع ساخت به عهده خود متقاضیان است که این نوعی مزیت محسوب می‌شود. در ایوانکی نوع واحد‌های مسکونی به صورت ویلایی است.

به گفته محبت‌خواه، برای متقاضیان نهضت ملی مسکن در شهر تهران صرفا شهر‌های جدید پرند، هشتگرد، ایوانکی و شهر‌های پاکدشت، رباط کریم در نظر گرفته شده که در چهار شهر مذکور ظرفیت تکمیل شده و در این مرحله فقط امکان ثبت نام در ایوانکی وجود دارد.

وی درباره تعیین تکلیف متقاضیانی که هنوز پیامک برای آن‌ها واریز نشده است، گفت: زمین در تمامی شهر‌های استان تهران شامل پیشوا، قرچک، دماوند، فیروزکوه، پاکدشت و رباط کریم تامین شده است. پروسه الحاق به محدوده به اتمام رسیده مشاور انتخاب شده است. در حال حاضر با پیمانکاران و انبوه‌سازان قرارداد بسته‌ایم تا پروژه‌ها را شروع کنند. به محض کلنگ‌زنی، نفراتی که ثبت نام کرده‌اند به پروژه‌ها معرفی می‌شوند.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
فرصت مشمولان نهضت ملی مسکن پایان تیرماه
مدیرکل دفتر برنامه ریزی و اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی خبر داد:

فرصت مشمولان نهضت ملی مسکن پایان تیرماه

ارسال نظر