بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۱
معاون بازرگانی خارجی شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت:

خرید تضمینی بیش از ۴ میلیون تن گندم از کشاورزان

خرید تضمینی بیش از ۴ میلیون تن گندم از کشاورزان
معاون بازرگانی خارجی شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت:از ابتدای اجرای طرح خرید تضمینی گندم تاکنون، بیش از ۴.۵ میلیون تن از این محصول از کشاورزان تحویل گرفته شد.
کد خبر : ۲۶۰۱۲۳

خرید تضمینی بیش از ۴ میلیون تن گندم از کشاورزان

بورس نیوز: امیر طالبی، معاون بازرگانی خارجی شرکت بازرگانی دولتی ایران اظهار کرد: از ابتدای اجرای طرح خرید تضمینی گندم تاکنون، بیش از ۴.۵ میلیون تن از این محصول از کشاورزان تحویل گرفته شد و ۳۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به حساب آنان پرداخت شده است.

وی بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شده و تأمین اعتبار لازم در روز‌های آینده، باقی‌مانده این مبلغ نیز به این عزیزان پرداخت خواهد شد.

وی با اعلام این که در راستای اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها، نظارت جدی توسط وزارت جهاد کشاورزی و دیگر دستگاه‌های دست‌اندرکار در بحث گندم، آرد و نان در حال انجام است، افزود: همه باید همکاری کنند تا از شرایط موجود به خوبی عبور کنیم.

معاون بازرگانی خارجی شرکت بازرگانی دولتی ایران با تأکید بر این که شکر موردنیاز کشور تأمین شده است، گفت: تلاش می‌کنیم تا درخواست تمام استان‌ها از جمله استان خراسان جنوبی به کالا‌های اساسی همچون گندم و شکر را برطرف کنیم و علاوه بر نیاز نانوایی‌ها، پاسخگوی نیاز صنف و صنعت نیز باشیم.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رشد ۱۳.۵ درصدی تولید غلات ایران
به دنبال پیش بینی فائو از کاهش تولید غلات در دنیا اعلام شد؛

رشد ۱۳.۵ درصدی تولید غلات ایران

پرداخت مطالبات گندمکاران از امروز
رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس گفت

پرداخت مطالبات گندمکاران از امروز

ارسال نظر