بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۶
بهترین رمزارزهای با پشتوانه طلا را بشناسید
مفهوم رمزارز‌های با پشتوانه طلا در سال ۲۰۱۷ زمانی که بیت کوین در کنار قیمت طلا قرار گرفت، ظهور کرد.
کد خبر : ۲۶۰۱۳۷

بهترین رمزارزهای با پشتوانه طلا را بشناسید

بورس نیوز: مفهوم رمزارز‌های با پشتوانه طلا در سال ۲۰۱۷ زمانی که بیت کوین در کنار قیمت طلا قرار گرفت، ظهور کرد. این علاقه، سرمایه‌گذاران را به چیزی که به اندازه طلا گرانبها و پایدار باشد، ترغیب کرد. در ادامه، برخی از رمزارز‌های معروف با پشتوانه طلا معرفی می‌شود که می‌توان آن‌ها را خرید یا نگه داشت.

تتر که معروف‌ترین استیبل‌کوین جهان به شمار می‌رود، به موج بازار رمزارز‌های با پشتوانه طلا پیوسته است. تتر گلد در سال ۲۰۲۰ معرفی شد و مجموع ارزش بازار آن به ۱۶۰ میلیون دلار افزایش یافته است. با ذخایری از طلا که در انبار‌های سوئیس قرار دارد، تتر گلد خدمات مختلفی را برای مبادله ارز دیجیتال خود با طلای فیزیکی یا بازخرید آن در ازای پول نقد ارائه می‌دهد. سرمایه گذاران می‌توانند با وارد کردن آدرس کیف پولی که AUXt آن‌ها را در خود جای داده است، طلای خود را شناسایی کنند.

متا گلد Meta Gold

یک استارتاپ فناوری استرالیایی، متا گلد، با الگوراند Algorand، یک شرکت پروتکل بلاک چین برای ایجاد یک توکن طلای غیرمتمرکز، شریک شده است. متا گلد را می‌توان از طریق پلتفرم این شرکت به نرخ طلا خریداری کرد. این توکن با زنجیره تامین طلا همبستگی داشته که به فروشنده اجازه می‌دهد معامله و تسویه آنی طلا را از طریق توکنیزاسیون انجام دهد. یکی دیگر از مزایای دیگر این است که این پلتفرم به کاربران امکان داد و ستد توکن‌های طلای مجازی و طلای فیزیکی را می‌دهد.

توکن طلای AABBAABBG

یکی از رمزارز‌های با پشتوانه طلا بوده که اخیرا وارد بازار شده است. خوشبختانه، این توکن مجازی چندین مزیت نوآورانه و آینده‌نگر دارد. این توکن، از یک قالب استخراج به توکن با پشتوانه طلا پیروی می‌کند که وجود توکن‌ها را در وب دیجیتال تضمین می‌کند. این دارایی‌های فیزیکی طلا را تأیید می‌کند که توکن AABBD را ۱۰۰ درصد از بخش استخراج شرکت پشتیبانی می‌کند.

انتم گلد Anthem Gold

انتم گلد که توسط شرکت Anthem Vault ساخته شده، توکن‌هایی را ارائه می‌دهد که هر کدام توسط یک گرم طلای فیزیکی پشتیبانی می‌شوند. این طلا به طور کامل تضمین شده و در یک اپراتور غیربانکی ذخیره می‌شود. این سکه در آوریل ۲۰۱۹ عرضه شد و در کیف پول Anthem Gold Edge در دسترس است.

گلد کوین Gold Coin

گلد کوین یک سکه ERC-۲۰ است که توسط شرکت دیجیتال گلد توسعه یافته است. این رمزارز توسط گروهی از داوطلبان که به ارتقای آزادی اقتصادی اعتقاد دارند ساخته و نگهداری می‌شود.

زمانی که سرمایه‌گذاران GLC به ویژگی‌های منحصربه‌فردی مانند سرعت تأیید دو دقیقه‌ای دسترسی دارند، باعث می‌شود که سریع‌ترین تراکنش در میان توکن‌های با پشتوانه طلا را داشته باشد.

این توکن همچنین یک کیف پول گلدکوین انحصاری را برای هر طلای خریداری شده ارائه می‌دهد و هیچ کارمزد تراکنشی وجود ندارد، که خرید و نگهداری طلای خود را برای سرمایه گذاران بسیار آسان می‌کند.

پرث مینت گلد توکن Perth Mint Gold Token

پرث مینت گلد توکن که با نام PMGT نیز شناخته می‌شود، یکی از قابل اعتمادترین ارز‌های دیجیتال با پشتوانه طلا در بازار است. این توکن به طور رسمی توسط دولت استرالیا تایید شده است. این طلای دیجیتال که توسط پرث مینت استرالیای غربی ایجاد شده، با بلاک‌های طلای واقعی ضمانت می‌شود و این شرکت همچنین گواهی‌های طلای دیجیتال را به عنوان مدرک برای هر خرید ارائه می‌کند.

علاوه بر این، PMGT به دلیل ذخیره آسان، هزینه‌های نگهداری و بیمه کمتر و جایگزین رقابتی و مقرون به صرفه در بین سرمایه گذاران مشهور است.

پکس گلد PAX Gold

توکن PAXG، توسط پکس گلد، یک شرکت آمریکایی مورد اعتماد راه اندازی شده است. PAXG که در سال ۲۰۱۹ راه اندازی شد، در خزانه‌های Brink، یکی از تأسیسات ذخیره سازی تایید شده انجمن بازار شمش لندن، ذخیره می‌شود.

سازندگان رمزارز با پشتوانه طلا، این توکن را ایجاد کردند تا خرید طلا را به راحتی انجام دهند و مهمتر از همه، به سمت دیجیتالی شدن پیش بروند. با خرید PAXG، صاحبان توکن مالکیت کامل بخشی از طلا را دارند و همچنین می‌توانند از آن برای مقاصد معاملاتی استفاده کنند.

آروس گلد AurusGOLD

آروس گلد که با نام AWG نیز شناخته می‌شود، یک توکن با پشتوانه طلا است که توسط پالایشگاه‌های گواهی LBMA با یک گرم طلا ۹۹.۹۹ درصد وثیقه شده و قابل بازخرید است. این توکن طلای دیجیتال پایدار می‌تواند به عنوان جایگزینی برای ارز‌های فیات ناپایدار یا به عنوان اولین راه برای سرمایه گذاری در طلا استفاده شود.

دیجیکس گلوبال DigixGlobal

دیجیکس گلوبال یک شرکت سنگاپوری است که توکن‌های DGX با پشتوانه طلا ارائه می‌دهد. توکن DGX از نسبت ۱:۱ پشتیبانی می‌کند و ارزش بازار آن ۱،۱۸۳،۸۶۷ دلار آمریکا است. هر توکن نشان دهنده ۱ اونس طلا است. طلا در سنگاپور و کانادا ذخیره می‌شود که در مقایسه با سایر توکن‌های دارای پشتوانه طلا در این لیست، ارزش افزوده منحصر به فردی دارد. با داشتن مکان‌های ذخیره سازی در دو نقطه از جهان، ریسک‌های ذخیره کردن در یک مکان واحد کاهش می‌یابد.

کش تلکس Cash Telex

کش تلکس به صندوق‌های متنوعی از طلا، نقره، الماس و املاک مرتبط هستند. هر یک کوین کش تلکس برابر با یک گرم طلا است. تمام طلا‌ها کاملاً بیمه و حسابرسی شده و همچنین قابل تأیید عمومی است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
معاملات منفی در بازار رمزارزها
در معاملات روز جاری صورت گرفت؛

معاملات منفی در بازار رمزارزها

ارسال نظر